Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، «تیم کِین» (Tim Kaine) سناتور آمریکائی امروز شنبه اظهارات مایک پنس معاون رئیس جمهوری کشورش علیه «برجام» را به باد انتقاد گرفت.

این سناتور دموکرات آمریکا در واکنش به موضع گیری ضدایرانی مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا در توییتی نوشت: خدا را شکر که اروپا به صلح و دیپلماسی پایبند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«تیم کِین» در این خصوص ادامه داد: خروج آمریکا از توافق هسته‌ ای احمقانه بود و از حسادت ترامپ به اوباما نشأت می‌ گرفت. افراد حرفه‌ ای همانند وزیر (دفاع مستعفی) «ماتیس» (جیمز ماتیس) و ژنرال «دانفورد» از ترامپ خواسته بودند که در توافق هسته‌ ای بماند.

این درحالیست که مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا در اظهارات امروز خود در کنفرانس امنیتی مونیخ، با اشاره به کنفرانس ضد ایرانی ورشو که روز پنجشنبه گذشته در لهستان برگزار شد؛ بار دیگر ادعاهای واهی خود را تکرار کرده و مدعی شد ایران بزرگترین تهدید علیه خاورمیانه است.

وی همچنین ایران را به انجام اقدامات تروریستی در سوریه و یمن متهم کرده و مدعی شد که ایران بزرگترین حامی تروریسم است.

پنس در دفاع از رژیم صهیونیستی، ایران را به یهودستیزی متهم کرد و مدعی شد به همین دلیل باید با ایران مقابله کرد.

وی در نهایت مدعی شد وقت آن است که شرکای اروپایی از برجام خارج شده و به لحاظ دیپلماتیک و همچنین با اجرای تحریم‌ها، آمریکا را همراهی کنند.

اظهارات پنس درحالی ایراد شد که فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز گذشته اجرای کامل برجام را اولویت این اتحادیه عنوان کرده بود.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: دولت بایدن درگیری با ایران را خط قرمز بداند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، رییس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفت دولت این کشور نباید در اقدام نظامی علیه ایران مشارکتی داشته باشد.

«مایکل ترنز» رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که واشنگتن نباید در اقدام نظامی علیه ایران شرکت کند.

رییس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد که واشنگتن باید درگیری با ایران را خط قرمز خود بداند.

ترنر ضمن درخواست از دولت بایدن برای جدی گرفت حمله ایران، بیان کرد: این حمله بی سابقه بوده و باید به عنوان یک تشدید تنش در نظر گرفته شود.

رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد: در این مرحله فکر نمی‌کنم که آمریکا لازم باشد مستقیماً درگیر یک اقدام نظامی علیه ایران شود.

پیشتر بایدن در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود واشنگتن این رژیم را در صورت حمله به ایران حمایت نخواهد کرد.

کد خبر 6078196

دیگر خبرها

  • قانونگذاران آمریکایی در بن‌بست ارائه کمک‌های بیشتر به رژیم صهیونیستی و اوکراین
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا: واشنگتن از مداخله نظامی علیه ایران بپرهیزد
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه یکی از نتایج امتناع غرب از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج امتناع غرب برای جلوگیری از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج تصمیم آمریکا و اروپا برای جلوگیری از احیای برجام است
  • سناتور آمریکایی: دولت بایدن درگیری با ایران را خط قرمز بداند
  • نشست فوری و اضطراری کاخ سفید درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل