Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین بهره برداری از 140 پروژه فنی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد .     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مدیر کل صدا وسیمای استان در این مراسم اظهار کرد: امروزه همه رسانه ها با دو عنصر محتوا و کیفیت ارائه آن با مخاطب ارتباط برقرار کرده که صدا وسیما در بخش محتوا عملکرد بسیار خوبی داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     مرتضی صفری، افزود: پیشرفت های زیادی نیز در بخش ارائه محتوا داشته ایم که افتتاح های امروز در این راستا است .     وی با اشاره به استعمارگران دنیای مدرن گفت: استعمارگری از بین نرفته بلکه واژه آن تغییر یافته و تبدیل به استعمار فرا نو شده است که استعمارگران این نوع، برای مستعمره کشورها از ابزارهای جنگی و گلوله استفاده نکرده بلکه با ابزارهای مخصوص، نظرات خود را تحمیل می کنند .     صفری با بیان این که امروزه همه تهدیدهای دشمنان رسانه محور است، افزود: مهم ترین ابزار دشمن رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و سایبری بوده و و باید برای این تهدیدات برنامه ریزی کرد و این موضوع تقویت رسانه های داخلی را می طلبد .       وی با بیان این که حجم کاری صدا و سیما زیاد است، گفت: صدا و سیمای استان روزانه 64 ساعت پخش به صورت رادیویی و تلویزیونی داشته و حدود 9000 ساعت سالانه از پخش تولید دارد که این امر بسیار پیچیده و پر زحمت است، همچنین جنس فرستنده ها به طوری است که نیاز به نصب در ارتفاع دارند به همین علت حتی در وضعیت های جوی نامناسب و برف مجبور به رفع ایرادات هستیم . 
صفری با اشاره به پروژه های افتتاح شده ادامه داد: حدود 140 پروژه امروز افتتاح شد و در حال حاضر در 443 نقطه استان تجهیزات فنی داریم، ظرف 10 روز آینده نیز 34 فرستنده در ایستگاه ها نصب و راه اندازی خواهد شد .     مدیر کل صدا وسیمای استان با اشاره به تامین اعتبارات  این تجهیزات بیان کرد: حدود 25 میلیارد تومان برای این تجهیزات هزینه شده است که دو میلیارد تومان آن از استان و 23 میلیارد تومان از اعتبار سازمان صداو سیما است .                وی با اشاره بر کمبود کیفیت واحد سیار و اعتراضات مردم نسبت به این موضوع گفت: این موضوع مهم ترین مشکل فنی صدا و سیما بوده و برای تبریز که سالانه ده ها همایش و مسابقات ملی و بین المللی دارد مناسب نیست اما به زودی آن را حل خواهیم کرد .     وی در پایان افزود: معاونت توسعه فناوری با تمام ظرفیت در استان حضور یافته و با کمک های بسیار آن بعد از این هم مشکلات را حل خواهیم کرد .     در پایان این مراسم تفاهم نامه ای مابین استانداری و معاونت توسعه فناوری صدا و سیما امضا شد. 
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی صدا و سیما فناوری نماینده ولی فقیه صدا جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به کند بودن روند عملیات اجرایی بیمارستان یک‌هزار تختخوابی تبریز، توجه بیشتر دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تسریع در اجرای این پروژه را خوستار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، آیت الله محمدعلی آل هاشم ظهر امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: سرعت بخشی به عملیات پروژه بیمارستان یک هزار تختخوابی یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم این استان و بلکه استان‌های شمال غرب کشور است.

وی افزود: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی به عنوان قطب درمانی شمال غرب کشور و حتی کشورهای همجوار محسوب می‌شود، انتظار می‌رود دولت و وزارت متبوع حمایت‌های کافی را در خصوص تکمیل این بیمارستان داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به کند بودن روند عملیات اجرایی بیمارستان یک‌هزار تختخوابی تبریز، توجه بیشتر دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تسریع در اجرای این پروژه را خوستار شد.

آیت الله آل هاشم اضافه کرد: با وجود تمام مشکلات و کمبود تجهیزات و زیرساخت‌ها، کارهای فوق العاده‌ای در عرصه بهداشت و درمان به وقوع پیوسته است و معتقدیم امکانات کفاف این خدمت را نمی‌دهد از این رو تجهیز بیمارستان‌ها و ارائه خدمات در مناطق محروم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: حضور چهره‌های متعهد و متخصص در صدر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تبریز باعث شده است تا مشکلی را در این دانشگاه نداشته باشیم.

کد خبر 745521

دیگر خبرها

  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۹ فروردین
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین