Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@03:46:42 GMT

کشف جسد متلاشی شده و غیرقابل شناسایی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۱۸۵۸

حوادث رکنا: به دلیل شدت انفجار جسد متلاشی شده و قابل شناسایی نیست.

رئیس فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: انفجار در شهر دارخوین شادگان یک کشته بر جای گذاشت.

شهرام مقام شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این انفجار ظهر امروز در یکی از مناطق دارخوین رخ داده و بر اثر آن یک نفر جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علت و چگونگی این انفجار تاکنون مشخص نشده است.

مقام افزود: به دلیل شدت انفجار جسد متلاشی شده و قابل شناسایی نیست.

حسین سالمی بخشدار دارخوین نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در این انفجار که در یک منزل مسکونی رخ داد یک زن نیز مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شده است.

وی افزود: این حادثه از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث انفجار خوزستان تلگرام جسد شناسایی عکس پسر حادثه هواپیمای فوق سبک فیلم دستگیری جوان پرونده پلیس تبهکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد

جنگ اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ پس از آن آغاز شد که غرب به رهبری آمریکا به منافع ملی روسیه بی توجهی کرده و بر گسترش سازمان ناتو به مرز‌های این کشور تاکید کرد. نتیجه این امر چیزی جز از دست رفتن بیش از ۲۰ درصد از سرزمین اوکراین نبود. این در حالی است که هیچ آینده روشنی پیش روی کی یف نیست تا بتواند این جنگ را به سود خود پایان بخشد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، الکساندر پیوننکو، فرمانده نیرو‌های گارد ملی اوکراین امروز (سه شنبه) آینده‌ای تیره و تار از آینده جنگ در این کشور ترسیم کرد. 

وی در این زمینه به خبرنگاران گفت: ارتش روسیه در عملیات تهاجمی تابستان پیش رو به اوکراین به مناطق غیرقابل انتظاری در جبهه‌های نبرد یورش خواهد آورد. آنها خواهند کوشید در مناطق شمال شرقی شهر خارکیف پیشروی کنند. 

این مقام ارشد خاطر نشان کرد: خارکیف به عنوان دومین شهر بزرگ اوکراین طی هفته‌های اخیر آماج حملات موشکی و پهپادی روسیه قرار داشته است. با این حال، نیرو‌های ما آماده خنثی سازی هر گونه حمله‌ای از سوی مسکو هستند. 

الکساندر پیوننکو با اشاره به تجهیز ارتش به تسلیحات و نیرو‌های تازه نفس، تصریح کرد: ما در حال آماده شدن هستیم. بله، دشمن غافلگیری‌های دردناکی به ما تحمیل خواهد کرد. این اتفاق در مناطقی خواهد افتاد که ما انتظارش را نداریم. با این وجود، آنها به اهدافشان نخواهند رسید. 

از ماه اکتبر تا به امروز ارتش روسیه به دلیل دست بالایی که در میدان‌های نبرد دارد نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر مربع در خاک اوکراین پیشروی کرده است. 

مقامات کی یف می‌گویند ما انتظار داریم روسیه در اواخر بهار یا اوایل تابستان اقدام به آغاز عملیات تهاجمی خود کند. آنها به دنبال اشغال شهر استراتژیک قاسیف یار تا پیش از ۹ مِی هستند. ۹ مِی زمانی است که روسیه جشن پیروزی در جنگ جهانی دوم را برگزار خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت | باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد