Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@16:56:30 GMT

ماجرای مسمومیت یک گروه کوهنوردی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۱۹۷۰

فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر "از مسمومیت یک گروه ۱۳ نفره کوهنوردی ناشی از نشت گاز در شهر"رستم کلا" خبر داد.

سرهنگ ابراهیم شجاعی اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۵ و ۳۴ دقیقه بامداد مبنی بر مسمومیت ناشی از نشت گاز بخاری در شهر " رستم کلا " موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: ماموران با دریافت این خبر، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند و در بررسی‌های اولیه دریافتند، گروه ۱۳ نفره از کوهنوردان غرب مازندران که برای استراحت در محلی مستقر بودند به علت نشت گاز دچار مسمومیت ناشی از نشت گاز بخاری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خاطر نشان کرد: با حضور عوامل امدادی مصدومان این حادثه پس از انتقال به بیمارستان به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و مرخص شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مسمومیت کوهنورد گاز منوکسید کربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ نبی‌الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به حادثه تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

وی اضافه کرد: یک کودک ۵ ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارنده سلاح مجاز، حین بازی با سلاح به‌ سمت خاله خود که حدود ۱۴ سال دااشته شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌ نام آنهاست مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

کد خبر 846740 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی استان لرستان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!
  • جاده بقمچ در چناران پاکسازی شد
  • دروغ هایی که درباره ماجرای ریزپرنده ها گفته شد | اسرائیل پاسخ عملیات وعده صادق را داد؟
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌ها
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌های اسرائیلی در اصفهان
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده های اسرائیلی در اصفهان