Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در این نشست‌ها، مدیرکل حوزه ریاست و مشاور بین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی، پیشبرد مذاکرات، تعیین و ترسیم مفاد توافقات و انعقاد تفاهمنامه فی ما بین دو کشور ایران و قطر و در اجلاس آسیا - اقیانوسیه سنگاپور تبیین نحوه مشارکت کشورمان در دستور جلسه آینده پژوهی کتابخانه‌ها و ارائه طرح ویژه‌ای از طرف ایران برای توسعه همگرایی منطقه‌ای و ترسیم چشم‌انداز ۲۰۴۰ کتابخانه‌ها را نمایندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سفر به قطر موافقت‌نامه ویژه‌ای در حوزه گسترش همکاری‌های دوجانبه در زمینه کتابداری و اطلاع‌رسانی، ایران شناسی و اسلام شناسی، تاسیس خط جدید تبادل الکترونیکی نسخه‌های خطی فارسی و عربی همچنین انتقال تکنولوژی دیجیتال و ارتقای خدمات کتابخانه‌ای به امضای طرفین خواهد رسید. بعلاوه بازدید از دانشگاه مطالعات اسلامی قطر، ملاقات با رییس و مقامات اجرایی این کتابخانه از دیگر برنامه‌های این سفر ۲ روزه به قطر است که به دعوت ویژه رییس کتابخانه ملی قطر صورت می‌گیرد. در اجلاس روسای کتابخانه‌های ملی آسیا- اقیانوسیه در سنگاپور که به منظور بررسی‌های راهبردی درباره آینده کتابخانه‌ها در چشم انداز ۲۰۴۰ برگزار می‌شود، گفت و گوهای دوجانبه با روسای کتابخانه‌های ملی عضو شاخه آسیا - اقیانوسیه و طرح پیشنهاد ویژه ایران برای توسعه همگرایی‌های منطقه‌ای در این زمینه و بازدید از کتابخانه ملی سنگاپور و گفت و گو با مقامات آن رووس این سفر سه روزه را تشکیل خواهد داد. سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در دوره ریاست اشرف بروجردی با قرار دادن گسترش تعاملات و تبادلات بین‌المللی به عنوان یکی از اولویت‌های راهبردی در این زمینه به توفیقات و دستاوردهایی دست پیدا کرده به طوری که علاوه بر انعقاد تفاهمنامه‌های راهبردی با کشورهای خارجی، هفته گذشته در اقدامی کم سابقه، جمعی از مدیران و دیپلمات‌های وزارت امور خارجه که به زودی عازم کشورهای منطقه و اروپا خواهند بود ضمن بازدید از کتابخانه ملی، درباره فراهم کردن زمینه‌های همکاری با کشورهای هدف، مذاکره و تبادل نظر کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قطر کتابخانه سازمان اسناد منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی

درهمه‌جای دنیا فروش نسخه ویژه یا پریمیوم پلتفرم‌ها و سایت‌های مختلف با امتیازات ویژه‌ای ازجمله حذف تبلیغات همراه است..یعنی کاربر وقتی نسخه پریمیمو را خریداری می‌کند علاوه‌بر دسترسی به تمام محتواها، از شر تبلیغات وقت و بی‌وقت راحت می‌شود. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، درهمه‌جای دنیا فروش نسخه ویژه یا پریمیوم پلتفرم‌ها و سایت‌های مختلف با امتیازات ویژه‌ای ازجمله حذف تبلیغات همراه است.یعنی کاربر وقتی نسخه پریمیمو را خریداری می‌کند علاوه‌بر دسترسی به تمام محتواها، از شر تبلیغات وقت و بی‌وقت راحت می‌شود.اما ظاهرا این قاعده در پلتفرم‌های داخلی برعکس است و مدتی است که حتی حجم تبلیغات در پلتفرم‌های داخلی بیش‌تر هم شده است .

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • بررسی تحولات منطقه در گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و فیدان
  • دو سناریوی تل‌آویو برای پاسخ به تهران
  • هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان: خطای راهبردی کنید با سوخو 24 جواب می‌گیرید
  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش به اسرائیل : خطا کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • فرمانده بلندپایه ارتش به اسرائیل: خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد