Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@00:37:52 GMT

داور استقلال و تراکتور ادعای شفر را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۲۰۸۷

اشکان خورشیدی داور دیدار استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر در گفت و گو با ایلنا، د پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی از وینفرد شفر، سرمربی استقلال معذرت خواهی کرده است یا خیر، گفت: بخدا دیوانه شدیم از بس که به این سوال جواب دادیم. این را می‌دانید که ما حق مصاحبه نداریم اما چون این سوال درباره نحوه قضاوت نیست پاسخ می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورشیدی ادامه داد: بنده به زبان انگلیسی بابت همه چیز تشکر کردم و گفتم: Thak you for everything(معنی: بابت همه چیز متشکرم.) یک تعارف بوده و تنها تشکر کردم؛ من معذرت خواهی نکردم. از این جهت تشکر کردم که کنار زمین آرام بودند و همکاری کردند. این یک مکالمه عامیانه بود و در جواب خسته نباشید ایشان، تشکر کردم. هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاد و برای چندمین بار تکرار کنم که عذرخواهی نکردم.

داور فوتبال کشورمان درباره اینکه از روز گذشته باشگاه استقلال باتوجه به شادی گل اشگان دژاگه تحریک آمیز بوده و باید با کارت زرد او جریمه می‌شد تا با درنظر گرفتن خطا روی امید نورافکن از زمین مسابقه اخراج شود؛ بیان داشت: نه، ببنیید؛ من می‌گویم قضاوت برعهده کمیته داوران در این خصوص نظری نمی‌دهم. چون نمی‌توانم درباره عملکرد خودم چیزی بگویم. 

خورشیدی درباره نظری که در ادامه پست صفحه رسمی باشگاه استقلال در اینستاگرام منتشر کرده بود، گفت: نه متاسفانه، این پیج فیک بود! من پیگیری کردم و آن بنده خدا سریعا پیجش را عوض کرد و هیچ مطلبی در فضای مجازی منتشر نکردم.

او درباره برخورد دژاگه با نورافکن در جریان بازی گفت: چرا باید اخراج می‌شد؟ خطایی بود که چون دو بازیکن نزدیک به هم بودند و ران او با ران بازیکن استقلال برخورد کرد شدت نداشت و اخطار کفایت می‌کرد. 

خورشیدی در پایان اظهار داشت: بخدا از دیشب در فضای مجازی هجمه شدیدی علیه من و خانواده‌ام شدت گرفته؛ با وجود اینکه صفحه اینستاگرام به نام من نبوده به من فحاشی شد.

او درباره اینکه گفته می‌شود می‌تواند گزینه هدایت شهرآورد باشد یا خیر گفت: این تصمیم به نظر کمیته داوران بستگی دارد و آنها هر هفته تعیین می‌کنند که کدام داور باید کدام بازی را قضاوت کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال تراکتورسازی تبریز لیگ برتر بازی مصاحبه زمین فوتبال باشگاه استقلال شادی کمیته داوران فضای مجازی استقلال داور تراکتورسازی اشکان خورشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست خالی نکونام در خط دفاعی

مدافع استقلال به دیدار مقابل تراکتور هم نخواهد رسید.

به گزارش ایسنا، رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

سیلوا این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدارهای آتی نخواهد داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • استقلال روز چهارشنبه به میدان می‌رود
  • ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!
  • تصاویر کامپیوتری و سه‌بعدی در تضاد با ادعای ژاوی؛ توپ لامین یامال گل نشد
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟