Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مانش نخست رقابت‌های مارپیچ کوچک قهرمانی جهان، عاطفه احمدی با زمان یک دقیقه و ۱۵ ثانیه و ۳۵ صدم ثانیه در جایگاه ۵۳ قرار گرفت، فروغ عباسی با زمان زمان یک دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه در جایگاه ۵۵ ایستاد و مرجان کلهر با زمان زمان یک دقیقه و ۲۲ ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه عنوان ۵۶ را بدست آورد و راهی مانش دوم و مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صدف ساوه شمشکی دیگر بانوی ملی پوش اسکی آلپاین ایران نیز نتوانست مسابقه خود را به پایان برساند.

 در پایان دو مانش برگزاری رقابت‌های مارپیچ کوچک قهرمانی جهان، عاطفه احمدی در جایگاه چهل و ششم ایستاد و فروغ عباسی جایگاه چهل و هشتم را بدست آورد. مرجان کلهر دیگر ملی پوش ایران در مانش دوم مسابقه حضور نیافت. 

در بخش مارپیچ بزرگ این رقابتها نیز روز گذشته فقط صدف ساوه شمشکی موفق به عبور از خط پایان شده بود تا بدین ترتیب عملکرد ضعیف شاگردان سمیرا زرگری کارنامه ناامید کننده ای در قهرمانی جهان برای وی به همراه داشته باشد.

کد خبر 4544015

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکی تیم ملی اسکی ایران مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین شاگردان امیر قلعه‌نویی در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می روند، که این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران با کسب 10 امتیاز از 4 مسابقه رتبه اول جدول رده بندی گروه پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 را بالاتر از ازبکستان که آنها هم 10 امتیازی هستند، در اختیار دارد و با این وصف مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی و سرکو کاتانچ در بازی آخر این دور از مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌تواند تعیین کننده صدرنشین گروه باشد.

گفتنی است سازمان لیگ در تلاش است تا پیش از رسیدن زمان فیفادی خردادماه، رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!