Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:19:01 GMT

اعلام برندگان جشنواره برلین / خرس طلا به فرانسه رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۲۳۱۴

اعلام برندگان جشنواره برلین / خرس طلا به فرانسه رسید

شصت و نهمین جشنواره فیلم برلین با اعطای جایزه خرس طلایی بهترین فیلم به «مترادف‌ها» از فرانسه و تقسیم سایر جوایز به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، هیأت داوران بخش رقابتی جشنواره برلین ۲۰۱۹ به ریاست «ژولیت بینوش» بازیگر مطرح فرانسوی، فیلم فرانسوی‌زبان «مترادف‌ها» به کارگردانی «نداو لاپید» را به عنوان برنده جایزه خرس طلای بهترین فیلم این رویداد سینمایی انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که داستان فردی است که برای زندگی بهتر به پاریس پناه می‌برد جایزه بهترین فیلم بخش رقابتی جشنواره از نگاه هیأت داوران فیپرشی (انجمن بین‌المللی منتقدان فیلم) را نیز از آن خود کرده بود.

فیلم «مترادف ها»، برنده خرس طلای جشنواره برلین ۲۰۱۹

«فرانسو اوزون» دیگر سینماگر فرانسوی نیز برای ساخت فیلم جدیدش با عنوان «به لطف خدا» برنده جایزه ویژه هیأت داوران (خرس نقره‌ای) شد. جایزه بهترین کارگردانی جشنواره نیز به «آنجلا شانلنک» برای ساخت فیلم «من خانه بودم اما» رسید و جایزه خرس نقره‌ای (جایزه آلفرد بائر) نیز به فیلم «خرابکار سیستم» ساخته «نورا فینگ شیدت» اختصاص یافت.

خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد و زن برلیناله ۲۰۱۹ نیز به ترتیب به «وانگ جینگچون» و «یونگ می» هر دو برای بازی در فیلم «بدرود پسرم» اعطا شد.

در سایر بخش‌ها، «مائوریزیو براکی» به همراه «کلودیو جیووانسی» و «روبرتو ساویانو» جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره را برای فیلم «پیرانا» به خانه بردند و جایزه بهترین دستاورد هنری جشنواره نیز به طراح صحنه و لباس فیلم «Out Stealing Horses» رسید.

«اورای» ساخته «مهمت اکیف بویوکاتالای» برنده جایزه بهترین فیلم اول جشنواره شد و خرس طلای بهترین فیلم کوتاه جشنواره نیز به فیلم «اومبرا» به کارگردانی «فلورین فیشر» و «یوهانس کرل» اعطا شد و «پسر آبی» نیز برنده خرس نقره‌ای به انتخاب هیأت دوران بخش فیلم کوتاه جشنواره برلین شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره برلین 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!

کریستیانو رونالدو در بازی النصر و ابها، هت‌تریک کرد و البته دو گل آن روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید.

طرفداری | رونالدو بار دیگر نشان داده ذهنیت برنده دارد.

کریستیانو رونالدو؛ بازیکنی که خیلی‌ها را عاشق فوتبال کرد و در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. رونالدو اکنون در لیگ عربستان حضور دارد و با پیراهن النصر در مستطیل سبز حاضر می‌شود. بسیاری از کارشناسان، همیشه ذهنیت برنده رونالدو را تحسین کرده‌اند. تفکری که باعث می‌شود او به خودش و کاری که انجام می‌دهد ایمان داشته باشد. وقتی خودمان به خودمان ایمان نداشته باشیم، می‌خواهیم سایر افراد ما را باور کنند؟

گوستاوو ماچادو که کارشناس لب‌خوانی است و دنبال کنندگان زیادی در فضای مجازی دارد، صحبت‌های رونالدو پیش از دومین کاشته به ابها را رمزگشایی کرده است. رونالدو می‌گوید:

می‌دانی بهترین هستی، می‌دانی بهترین بازیکن و گلزن تاریخ هستی، تو بهترینی و این کاشته را هم گل می‌کنی!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • اسامی برندگان لاتاری در ایران | خاطرات برندگان لاتاری ایرانی
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!