Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@08:16:46 GMT

قتل اعضای یک خانواده به خاطر 20 کیـلو برنج

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۲۳۵۰

قتل اعضای یک خانواده به خاطر 20 کیـلو برنج

گروه حوادث/ مستأجر معتـــــــــــاد که برای سرقت از صاحبخانه اش سه عضو این خانواده را به قتل رسانده بود فقط 2 گونی برنج دزدید.       عصر چهارشنبه 24 بهمن مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده از قتل زوجی سالمند به همراه پسر معلولشان در خانه باخبر شدند. در نخستین تحقیقات از محل جنایت مشخص شد مقتولان زنی 60 ساله، مردی 80 ساله و پسر 45 ساله معلولشان بوده که با ضربات وارده به سر با چوبدستی به قتل رسیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر خانواده در ورودی اتاق و پدر و پسر نیز در رختخواب پهن شده زیر کرسی به قتل رسیده بودند. بلافاصله تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل این قتل عام خانوادگی آغاز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند در کمتر از پنج ساعت قاتل را شناسایی و دستگیر کنند. سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان - در این باره به ایرنا گفت: پلیس آگاهی شهرستان‌های خدابنده و زنجان با بررسی‌های فنی و علمی پلیسی به فردی معتاد و سابقه دار ظنین شدند و او را دستگیر کردند. وی در بازجویی‌ها با وجود شواهد و دلایل، به انجام این جنایت اعتراف کرد. در تحقیقات و بازجویی‌ها، مشخص شد که قاتل جوانی 26 ساله و معتاد به هرویین و شیشه است که مدتی قبل مستأجر این خانه بوده و نسبت به وضعیت خانواده و محیط خانه آشنایی کامل داشته است. وی به قصد کشتن اعضای این خانواده وارد خانه شده و هر سه نفر را در فاصله زمانی کمی به قتل رسانده و سپس با سرقت 2 گونی برنج 10 کیلویی، فرار کرده است. روز بعد از جنایت، همسایه‌ها وقتی متوجه غیبت این خانواده می‌شوند نسبت به موضوع مشکوک شده و پلیس را در جریان می‌گذارند. رحمتی افزود: قاتل سابقه سرقت و ضرب و شتم دارد و کارآگاهان طی تحقیقات صورت گرفته متوجه شدند که وی جوانی بدسرپرست بوده و زندگی آشفته‌ای دارد و در زمان قتل تعادل روحی و روانی نداشته و قبل از جنایت نیز موادمخدر مصرف کرده بود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل عجیب همسر در چادر مسافرتی در جاده کن - سولقان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ حوالی ساعت ۱۸ روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه سال گذشته، زن میانسالی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و اعلام کرد که در قسمت سمت چپ جاده کن - سولقان یک چادر مسافرتی درحال سوختن است و مردی در آن چادر حضور دارد که قربانی حریق شده است. با اعلام این خبر ماموران به محل حادثه مراجعه و مشاهده کردند که فرد داخل چادر جان خود را از دست داده است. در همین راستا نیز با دستور مقام قضایی تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: قتل مرد معتاد با ضربات متعدد چاقو در شرق تهران + جزئیات

وی ادامه داد: کارآگاهان در محل با جسد مردی حدوداً ۲۷ساله مواجه شدند که کاملاً سوخته بودو همچنین گزارش اولیه حکایت از آن داشت که مرد جوان با ضربات جسم سخت به سرش به قتل رسیده است و سپس جسد او به آتش کشیده شده است. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین گام برای کشف سرنخ به سراغ اهالی محله رفتند که در این میان مرد میانسالی به تیم تحقیق گفت، ساعت دو ظهر چادر مسافرتی را در جاده دیده که سالم بوده و نشانه‌ای از درگیری هم در آنجا وجود نداشته است، اما ساعتی بعد متوجه شده که چادر مسافرتی در حالی که یک جسد داخلش قرار دارد به آتش کشیده شده است.

ولی‌پور گودرزی با اشاره به ادامه روند تحقیقات در این پرونده گفت: کارآگاهان تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی در محل وقوع قتل به کارآگاه پرونده کمک کردند تا ردپایی از قاتل به دست آورند. همچنین در ادامه بررسی‌ها نیز به‌دلیل شدت سوختگی جسد، هویت مقتول برای تیم تحقیق نامشخص باقی ماند. پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جنایت، کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ، مأموریت یافتند با بازبینی دوربین‌های مداربسته جاده امام‌زاده داوود و اقدامات اطلاعاتی هویت عامل این جنایت هولناک را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه در گام آخر، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر و تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل شد، گفت: در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت وارد عمل شدند. چندی پس از این جنایت هولناک، مرد میانسالی به اداره چهارم پلیس آگاهی که ویژه فقدان است مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت که پسر جوانش با هویت معلوم چندی قبل از خانه‌اش خارج شده اما دیگر بازنگشته است و عروسش نیز خبری از او ندارد و به همین دلیل نگران است که بلایی بر سر او آمده باشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، کارآگاهان در نخستین‌ گام از بیمارستان‌های تهران استعلام گرفتند اما اثری از مرد گمشده پیدا نکردند. تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات به سراغ اقدامات اطلاعاتی و کارآگاهی رفتند و مشخص شد همسر فرد مفقود شده با مرد جوانی به‌صورت مخفیانه ارتباط داشته است که همین موضوع فرضیه وقوع جنایت را پررنگ کرد. کارآگاهان اداره چهارم به‌دنبال دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و با عملیات‌های جداگانه متهمان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گفته ولی‌پور گودرزی بررسی‌های بیشتر نیز نشان داد که چند روز قبل از اینکه اعلام فقدانی این مرد به پلیس گزارش داده شود او و همسرش برای تفریح به غرب تهران رفتند که با توجه به این موضوع خانواده فقدانی برای انجام آزمایش‌های "DNA" به پزشکی قانونی رفتند که مشخص شد جسد سوخته کشف‌شده در جاده کن - سولقان متعلق به همین فرد مفقودی است.

وی با بیان اینکه در پی کسب این اطلاعات زن و مرد جوان تحت بازجویی‌ قرار گرفتند، گفت: آنان در اظهارات اولیه خود موارد ضد و نقیضی را بر زبان آورده و حتی منکر هرگونه ارتباط با یکدیگر بودند. پس از آن هنگامی که با شواهد و مدارک موجود داخل پرونده مواجه شدند سرانجام از یک جنایت هولناک پرده برداشتند و به قتل در چادر مسافرتی در جاده کن - سولقان اعتراف کردند. تحقیقات جنایی نیز حکایت از آن داشت که زن و مرد جوان که با یکدیگر ارتباط مخفیانه داشتند تصمیم گرفتند که همسر این زن را با طراحی یک نقشه از قبل تعیین شده به قتل برسانند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه تشریح شیوه این جنایت گفت: با نقشه قبلی زن جوان به‌همراه همسرش برای تفریح به جاده کن - سولقان رفت و اقدام به برپایی چادر کردند. پس از آن مرد دیگر ناگهان وارد چادر مسافرتی شده و با ضربات مهلک به سر همسر این زن او را به قتل رساند و پس از ارتکاب جنایت با مواد آتش‌زا اقدام به سوزاندن جسد کرده و به همراه زن جوان از محل متواری شدند.

ولی‌پور گودرزی در پایان گفت:‌پس از اعترافات اولیه، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/



کد خبر: 1226946 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • مشاجره زن و مرد جوان در گاندی با قتل پایان یافت!
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • ماجرای سقوط زن جوان از پشت بام؛ قتل یا حادثه؟!
  • زنی با همدستی یک مرد همسرش را کشت
  • قتل عجیب همسر در چادر مسافرتی در جاده کن - سولقان
  • اعتراف مرد جوان به قتل همسرش در پشت‌بام
  • دستگیری زن و مرد جوان در قتل آتشین همسر