Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:12:34 GMT

سرنوشت غم‌انگیز خرس‌های ولنتاین

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۲۳۷۵

سرنوشت غم‌انگیز خرس‌های ولنتاین

فروشگاه‌هایی که از یک هفته قبل از روز «ولنتاین» پر از خرس‌های بزرگ بودند، حالا دوباره به حالت عادی و سابقشان بازگشتند و دیگر پشت ویترین مغازه‌ها خبری از خرس بزرگ و قلب قرمز و ... نیست. اما آن خرس های غول‌پیکر که کلی هم بالایشان پول رفته است، حالا کجا هستند؟

روز «ولنتاین» در فرهنگ مسیحی سده‌های میانه و فرهنگ مدرن غربی روز ابراز عشق است که به صورت سالانه برگزار می‌شود و خیلی وقت است که این رسم وارد کشور ما نیز شده و با وجود انتقادها و اظهارنظرهای مختلف درباره این روز، همچنان میان گروهی از جوانان رواج دارد و برخی تمایل دارند با خرس و گل و شکلات، عشق و علاقه خود را به هرکس که دوست دارند، ابراز کنند؛ ابراز عشقی که نسبتا پرهزینه هم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این در حالی است که شور و حال ولنتاین، برای خیلی‌ها دوام چندانی ندارد زیرا تنها پس از گذشت چند ساعت از پایان این روز، سایت «دیوار» که محلی برای عرضه و فروش کالاهای دست دوم است، پر می‌شود از آگهی‌هایی از سوی کسانی که می‌خواهند خرس‌های بزرگشان را به فروش بگذارند؛ خرس‌هایی که انگار حاصل عشق‌هایی هستند که عمق و دوامشان از آن چیزی که ما فکر کنیم، خیلی کوتاه‌تر است.

کافی است کلمه «عروسک خرسی» را جست‌وجو کنید تا با حجم زیادی از آگهی‌هایی مواجه شوید که به تازگی ثبت شده‌اند. هر کس در آگهی خودش، یک جور برای عروسک خرسی بزرگش بازارگرمی کرده است. یک نفر نوشته است عروسکش آنقدر نو است که هنوز مارکش را از روی آن جدا نکرده، یک نفر دیگر عروسک 180 سانتی‌اش را برای فروش گذاشته و پیشنهاد داده که این خرس بهترین کادو برای هدیه دادن است و 750 هزار تومان هم برایش قیمت تعیین کرده است.

یک نفر دیگر نوشته عروسک 175 سانتی‌اش آنقدر بزرگ است که باید به علت کمبود جا آن را بفروشد و یکی دیگر نوشته که عروسک نو، لطیف و خوش‌رنگش را به مبلغ یک میلیون و 600 هزار تومان می‌فروشد!

این قصه فقط مربوط به امروز و امسال نیست. خرس‌های بزرگ ولنتاین سال‌هاست که این دور باطل را طی می‌کنند اما ما ایرانی‌ها همچنان مصر هستیم که مثل خارجی‌ها ولنتاین داشته باشیم و از این فرصت برای هدیه‌دادن استفاده کنیم.

در این میان افرادی هم هستند که حتی شکلات‌هایشان را هم برای فروش گذاشته‌اند و این آگهی‌ها دقیقا یک روز بعد از ولنتاین ثبت شده‌اند. اما سوال اینجاست چرا همان‌هایی که به بزرگداشت این روز اهمیت می‌دهند، دقیقا همان‌هایی هستند که برای هدیه‌هایشان در این روز ارزش قائل نیستند و یادگاری‌هایشان را برای فروش می‌گذارند؟ اگر هدیه‌های گران‌قیمت ولنتاینی مظهر عشق هستند پس چرا از یک سایت فروش کالاهای دست دوم سر در می‌آورند؟

در تصاویر می‌توانید، سرنوشت برخی هدایای پرعشق ولنتاینی را ببینید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ولنتاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت طرح اصلاح مفادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد. - اخبار سیاسی -

حسین محمدصالحی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری شهریور ماه سال 1399 در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس به تصویب رسید و برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد و نمایندگان در جلسه علنی روز یکشنبه 11 آبان ماه همان سال با آن موافقت کردند.

وی یادآور شد: این طرح قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، مرحله به مرحله در کمیسیون امور داخلی کشور بررسی شد و سپس به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید، شورای نگهبان نیز این طرح مجلس را تایید کرد اما در مجمع تشخیص مصلحت مباحثی پیرامون این طرح مطرح شد که نهایتا کنار گذاشته شد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: اکنون طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها قرار ندارد اما اگر فرصت باقی بود و در دستور کار کمیسیون قرار گرفت مجلس تلاش خواهد کرد تا اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را نیز مانند قانون انتخابات مجلس و شوراها به سرانجام برساند.

محمدصالحی بیان کرد: به دلیل فشردگی کار کمیسیون در سال گذشته و قرار گرفتن اولویت‌هایی از جمله طرح شفافیت و ساماندهی تجمعات، لایحه برنامه هفتم و پس از آن بودجه سنواتی ،  امکان رسیدگی به این طرح در کمیسیون وجود نداشت و رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری از دستورکار کمیسیون شوراها خارج شد.

وی بیان کرد: امکان دارد که طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در سال جدید و تا قبل از پایان عمر مجلس یازدهم در دستورکار کمیسیون شوراها قرار گیرد تا این طرح نیز تعیین تکلیف شود.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه با تصویب طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری تغییراتی در شرایط نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ایجاد می‌شود،  گفت: بر اساس طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری قرار است مواردی از جمله بحث تایید صلاحیت‌ها، موضوع شرایط کاندیداها از مدرک تحصیلی تا موضوع رجل سیاسی و همچنین ایجاد شرایطی برای ثبت‌نام نامزدها اصلاح شود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • سیل جان ۳ دختر را در کرمان گرفت / آخرین خبر از سرنوشت دختران
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس
  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید
  • تمساح خونی و تأثیر جواد عزتی بر فروش 100میلیاردی/ رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی
  • نتانیاهوی ملعون از سرنوشت صدام عبرت بگیرد