Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@12:56:17 GMT

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 16 فوریه 2019

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۲۶۸۱

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 16 فوریه 2019

فعالیت های روز گذشته ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی را مرور می کنیم.

تعداد گل های لیونل مسی برای یازدهمین فصل متوالی به عدد 30 رسیدتصویر نوستالژی از تعویض پیراهن زیدان و ایوان زامورانوتصویر نوستالژی از تمرینات سابق رئال مادرید:
رائول، مورینتس، فرناندو هیرو و ایوان کمپوترول فوتبال:
کدام یک را انتخاب می کنید؟کیلیان ام باپه:
تعداد گل هایم در تمرینات به 100 رسید!جشن تولد 25 سالگی برناردسکی با حضور بازیکنان یوونتوسکریم بنزما:
زندگی منپله تولد به به تو را تبریک گفت:
هرگز شادی پس از گلت مقابل هلند در جام جهانی 1994 را فراموش نمی کنیمممفیس دیپای:
​​​​​​معرفی اعضای جدید خانوادهدیبالا:
بازی تقلیدمنچستریونایتد:
زلات-تریک (ترکیب اسم زلاتان و هتریک)، سال 2017 در چنین روزی زلاتان مقابل سنت اتین هتریک کردمنچسترسیتی با انتشار تصویری از ادرسون نوشت:
زیرِ ابرتعداد گل های گریزمان در اتلتیکو مادرید به 130 رسید:
افتخار می کنم نامم در کنار چنین اسطوره هایی استمیلان:
برای این عکس کپشن بنویسید

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد ۶۷ سالگی پیرترین گوریل جهان (فیلم)

 

 

 

یک گوریل در باغ وحش برلین قرار است روز شنبه تولد ۶۷ سالگی خود را جشن بگیرد. فاتو که تصور می‌شود قدیمی‌ترین گوریل جهان است، بیشتر از دیوار برلین در این شهر بوده است. هنگامی که فاتو برای اولین بار در سال ۱۹۵۹ به برلین نقل مکان کرد، دیوار برلین هنوز دو سال از ساخت آن فاصله داشت. وقتی در سال ۱۹۸۹ سقوط کرد، او هنوز آنجا بود؛ و روز شنبه، گوریل تولد ۶۷ سالگی خود را جشن می‌گیرد.   طبق گفته باغ وحش برلین، جایی که او زندگی می‌کند، فاتو مسن‌ترین گوریل در جهان است، اگرچه سن و تولد دقیق او مشخص نیست.   باغ‌وحش می‌گوید که اولین بار زمانی وارد اروپا شد که یک ملوان سعی کرد از او به جای پرداخت پول در میخانه‌ای در شهر بندری مارسی فرانسه استفاده کند، تا اینکه سرانجام به برلین غربی رسید.   تخمین زده می‌شود که او در آن زمان حدود دو سال داشته و از آن زمان تولد او در ۱۳ آوریل جشن گرفته شده است.   فاتو اولین هدیه تولدش را روز جمعه دریافت کرد: یک سبد غذایی شامل شاخه، برگ، کاهو، انگور، موز و کمی خربزه. درست مانند انسان‌های مسن‌تر، او از خوردن غذا‌های شیرین بیش از حد اجتناب می‌کند و به طور فزاینده‌ای به غذا‌های نرمی که می‌تواند بدون دندان بجود، پایبند است.   در طبیعت، گوریل‌ها می‌توانند تا ۳۵ سالگی و در اسارت تا ۵۰ سالگی زندگی کنند. اما فاتو هیچ نشانه‌ای از توقف نشان نمی‌دهد.   او جدا از گروه اصلی زندگی می‌کند. به گفته باغ وحش، این برای یک خانم در سنین بالاتر بسیار استرس‌زا خواهد بود.   فاتو آزاد است تا هر زمان که بخواهد با میمون‌های بزرگ خود ارتباط برقرار کند، اما ترجیح می‌دهد از دوران بازنشستگی خود در آرامش لذت ببرد.   آندره شوله دامپزشک آلمانی به آسوشیتدپرس گفت که هیچ گوریلی بزرگتر از فاتو در باغ وحش دیگری وجود ندارد و ما باید فرض کنیم که حیوانی بزرگتر از او در طبیعت وجود ندارد، جایی که حیوانات آنقدر عمر نمی‌کنند.   در سال ۲۰۲۱، کاتیوشا، مسن‌ترین خرس قطبی ماده در اسارت در اروپا، در سن ۳۷ سالگی در باغ وحش مرد.   اما فاتو به تازگی پس از مرگ یک فلامینگو، مسن‌ترین ساکن باغ وحش برلین شد. پرنده پیر که از سال ۱۹۵۵ در باغ وحش زندگی می‌کرد حداقل ۷۵ سال داشت.       منبع : فرارو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گیرافتادن دو نفر در قفس گوریل خشمگین در آمریکا (فیلم) ترسیدن و فرار کردن خنده‌دار یک گوریل از یک غاز (فیلم) لحظه ترسناک تعقیب دو نگهبان زن توسط یک گوریل در باغ وحشی در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد
  • ببینید | جشن تولد ۶۷ سالگی پیرترین گوریل جهان!
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • خبر تولد یک ایران جدید
  • شگفتی رسانه‌های عبری از خیانت اردن به جهان اسلام
  • حمله قلبی ایوان اندیکا، مدافع آاس رم و نیمه تمام ماندن دیدار مقابل اودینزه / فیلم
  • جشن تولد ۶۷ سالگی پیرترین گوریل جهان (فیلم)
  • تکنیک استثنایی و ناب زین الدین زیدان مقابل پرتغال در یورو 2000 (نوستالژی) / فیلم
  • فیلم| جشن تولد ۶۷ سالگی پیرترین گوریل جهان!