Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@06:32:37 GMT

نوئرت از نمایندگی‌آمریکا در سازمان ملل انصراف داد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۰۱۹

سخنگوی سابق وزارت خارجه آمریکا که از سوی ترامپ برای تصدی سمت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد معرفی شده بود انصراف خود را از پذیرش این پست اعلام کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «هیثر ناوئرت»که از سوی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای تصدی سمت نمایندگی کشورش در سازمان ملل متحد معرفی شده بود از قبول این سمت انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که ناوئرت انصرافش را از بررسی نامزدی‌اش برای تصدی این سمت اعلام کرده و دولت ترامپ به زودی گزینه‌ای جدید را معرفی خواهد کرد.

هیثر ناوئرت که پیش از معرفی‌اش به عنوان نامزد تصدی نمایندگی آمریکا در سازمان ملل سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بود دلایل این تصمیم را مسائل خانوادگی دانسته است.

ناوئرت در بیانیه‌ای گفت: «از رئیس‌جمهور ترامپ و وزیر خارجه پامپئو بابت اطمینانشان به من و در نظر گرفتن من برای تصدی سمت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد سپاسگزارم. با وجود این، دو ماه گذشته اوضاع برای خانواده‌ام خسته‌کننده شده و بنابراین، از لحاظ مسائل خانوادگی صلاح در این است که انصراف دهم.»

ترامپ اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی، مدتی بعد از کناره‌گیری «نیکی هیلی» از سمتش به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد، ناوئرت را به عنوان گزینه جایگزینی وی معرفی کرد.

ناوئرت قبل از معرفی‌اش به عنوان سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مجری فاکس‌نیوز بود. معرفی او به عنوان گزینه نمایندگی آمریکا در سازمان ملل، به جهت نداشتن تجربه دیپلماتیک مورد انتقاد قرار گرفته بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نوئرت وزارت خارجه آمریکا نماینده آمریکا سازمان ملل انصراف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت پژو پارس LX صفر، در بازار امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۸۷۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین پژو پارس XU ۷ P سال امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۶۹۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU ۵ در بازار به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ در بازار به ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

قیمت کارخانه خودرو‌های پژوپارس نیز از ۲۷۵ میلیون ۳۳۳ میلیون تومان متغیر است. قیمت این پژو پارس XU ۷ P سال سفارشی در نمایندگی ۳۰۹ میلیون تومان است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ در نمایندگی هم ۳۳۳ میلیون تومان است. همچنین قیمت پژو پارس XU ۷ P سال در نمایندگی ۲۹۴ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع پژو پارس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • اخراج ۲۷۷ نفر از پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • سازمان نظام وظیفه اطلاعیه جدید صادر کرد
  • سفارت هلند فعالیت خود در تهران را از سر گرفت
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • شورای امنیت خواستار پرهیز از گسترش تنش‌ها