Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@12:56:01 GMT

رقم عجیب بن سلمان برای خرید باشگاه منچستر یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۰۵۲

رقم عجیب بن سلمان برای خرید باشگاه منچستر یونایتد

ولیعهد جنجالی عربستان برای خرید باشگاه منچستریونایتد حاضر است که 3.5 میلیارد پوند پرداخت کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت عربی کوره، در سال‌های اخیر قدرت مولتی میلیاردرهای عرب بر فوتبال اروپا سایه گسترانده است.

بعد از خرید باشگاه‌های بزرگی همچون پاری ‌سن‌ ژرمن و منچسترسیتی توسط قطری‌ها و اماراتی‌ها این بار نویت به شاهزاده عربستانی رسیده که خود را برای خرید یک باشگاه بزرگ آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه سان انگلیس خبر داد که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان حاضر است که برای خرید باشگاه منچستریونایتد ۳.۵ میلیارد پوند پرداخت کند.

به نوشته روزنامه سان مالکان آمریکایی منچستریونایتد برای فروش این باشگاه وسوسه شده‌اند و این احتمال زیاد است که آن را به محمد بن سلمان بفروشند، آن هم با توجه به رقم مالی سنگینی که او پیشنهاد داده است.

هواداران منچستریونایتد به احتمال خیلی زیاد از فروش باشگاه استقبال خواهند کرد چرا که به خوبی می‌دانند باشگاه آنها با آمدن مالک مولتی میلیاردر جدید مثل باشگاه سیتی و پاری ‌سن‌ ژرمن توان خرید هر بازیکنی را خواهد داشت و تیم بار دیگر به روزهای اوج خود بر خواهد گشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچستریونایتد محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان

سید عمار حکیم در دیدار با محمد بن سلمان با تاکید بر ضرورت پایان ماموریت ائتلاف آمریکایی خاطر نشان کرد که گفت‌وگو بین نیرو‌های منطقه‌ای باید ادامه یابد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، تحولات سیاسی عراق و منطقه و راه‌های تقویت روابط دو کشور و دو ملت را بررسی کرد.

در این دیدار که در سفر رهبر جریان حکمت ملی عراق به عربستان انجام شد، حکیم بر اهمیت ادامه گسترش روابط کشورهای عربی و اسلامی با عراق تأکید کرد.

طرفین همچنین بر تقویت اشتراکات میان کشورهای منطقه تأکید و اشاره کردند که ثبات عراق بازتاب مثبت بر امنیت منطقه داشته است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین خواستار استفاده از فرصت‌هایی شد که عراق در عرصه‌های سازندگی و توسعه عرضه می‌کند و از عربستان خواست که در نهضت سازندگی عراق مشارکت داشته باشد.

وی همچنین خواستار بهره‌برداری از قطع‌نامه شورای امنیت برای توقف جنگ در غزه و امدادرسانی به آوارگان و بازسازی نوار غزه شد.

حکیم در ادامه بر اهمیت ادامه گفت‌وگوها میان نیروهای منطقه‌ای و نیز بر تمایل عراق به پایان دادن به مأموریت ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساوت‌گیت نمی‌خواهد مربی منچستریونایتد شود
  • ساوت‌گیت نمی‌خواند مربی منچستریونایتد شود
  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد