Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@02:49:11 GMT

بیانیه رهبری عاملی برای تمیز راه از بی راهه

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۰۸۰

بیانیه رهبری عاملی برای تمیز راه از بی راهه

شریعتمداری با اشاره به اینکه بیانیه رهبر معظم انقلاب نقشه راه و نسخه شفابخش پیش روی ما برای چهل سال آینده است، گفت: وجود این نقشه راه عاملی برای تمیز راه از بی راهه است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «حسین شریعتمداری» شب گذشته (شنبه 27 بهمن ماه) مهمان برنامه نگاه یک شبکه یک سیما بود و در این برنامه درباره به بیان توضیحاتی درباره بیانیه رهبر معظم انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود به دهه پنجم انقلاب پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه این بیانیه پس از جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه راهپیمایی 22 بهمن امسال در حالی منتشر شد که از پشتوانه بسیار قوی اقتدار ملی و حمایت مردمی برخوردار استف گفت: «رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه ضمن ترسیم تصویری از گذشته و مختصات امروزی به طور مستدل و مستند، مسائل را مطرح می کنند و به برخی از اشتباهات هم اشاره و همزمان، گام دوم انقلاب و چهل سال آینده را مطرح و بایدها و نبایدها با مرور بر راهی که طی شده را بیان کردند.»

 

وی وجود این نقشه راه را عاملی برای تمیز راه از بی راهه دانست و گفت: «زمانی که این نقشه راه و نسخه انقلاب در دست مردم وجود دارد کسی نمی تواند بی راهه را راه جلوه دهد به همین علت انقلاب ما خلاف دیگر انقلاب ها، فرزندان خود را نمی خورد. بیانیه رهبر معظم انقلاب نقشه راه و نسخه شفابخش پیش روی ما برای چهل سال آینده است.»

 

شریعتمداری با اشاره به هجمه های دشمن به بیانیه رهبر معظم انقلاب گفت: «این هجمه ها نشانه ضعف آن ها و نشانه این است که انقلاب اسلامی ایران اهمیت زیادی دارد و مقتدر است. برخی ها سعی می کنند انقلابی گری را شورشگری معرفی کنند در حالی که در شورش، قانون جایگاهی ندارد اما در انقلابی گری این چنین نیست . انقلابی گری پایبندی به مبانی انقلاب از جمله معنویت، ساده زیستی، شجاعت، ایستادگی و مقاومت است.»

 

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه هر کشوری دارای مشکلاتی است اما با وجود این مشکلات ایران پس از انقلاب در حوزه اقتصاد گام های بلندی برداشته است از توزیع ثروت و کاهش فاصله طبقاتی به عنوان یکی از دستاوردهای اقتصادی پس از انقلاب یاد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی فعلی اعم از گرانی و بیکاری در جامعه ناشی از نسخه انقلاب نیست، گفت: «این عوامل به دلیل عدول و کنارگذاشتن نسخه اصلی انقلاب و رویکرد به نسخه های لیبرالیستی و غربی است. در کشور ما مدیران پاک بسیارند اما اندک مدیران ناپاک هم ممکن است وجود داشته باشد. ما نمی خواهیم همه را دزد خطاب کنیم اما هستند کسانی که به اهداف و نسخه اصلی انقلاب بی توجهند.»

 

شریعتمداری به نقل از رهبر انقلاب گفت: «همه مشکلات دارای راه حل داخلی است. مردم ایران بسیار شریف هستند و مشکلات را تحمل می کنند اما باید احساس کنند عده ای به فکرشان هستند.»/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی وزیر ارشاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حمله تروریستی حادثه تروریستی زاهدان خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی بیانیه رهبری حسین شریعتمداری مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر مهم دفتر رهبری به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در یادداشتی مهم در شبکه اجتماعی ایکس ضمن بازنشر بخشی از بیانات رهبری درباره حجاب نوشت؛

رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی است...منتها...دشمن با نقشه و برنامه وارداین کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم. کارهای بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

پی نوشت: به تازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896987

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • پیام قابل‌تامل عضو دفتر رهبری درباره جنجال حجاب | تصویر
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • تذکر مهم دفتر رهبری به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد