Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:15:42 GMT

گتوزو از دلیل پیروزی روسونری گفت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۰۸۷

گتوزو از دلیل پیروزی روسونری گفت

سرمربی میلان بعد از پیروزی برابر آتالانتا به ستایش از خرید زمستانی تیمش پرداخت.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیاست، میلان در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم رقابت‌های سری A به مصاف آتالانتا رفت و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

ستاره میلان در این دیدار پیاتک خرید زمستانی این تیم بود که بار دیگر دبل کرد تا روسونری با وجود این که با یک گل عقب بتواند سه امتیاز حساس این بازی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گنارو گتوزو، سرمربی میلان در نشست خبری بعد از این دیدار، گفت‌: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. خوش شانس هستیم که مهاجمی همچون پیاتک را در اختیار داریم. این مهاجم گل نخست ما را در بهترین زمان ممکن به ثمر رساند و همین باعث شد تا در نهایت به پیروزی دست یابیم. در نیمه دوم تلاش خود را دو برابر کردیم و اطمینان داشتیم که به پیروزی خواهیم رسید.

او در ادامه به نیمه دوم بازی اشاره کرد و افزود: در نیمه دوم در زمین بهتر ظاهر شدیم و دو گل دیگر به ثمر رساندیم تا با شایستگی میدان بازی را ترک کنیم و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم. شایسته این پیروزی بودیم. همه بازیکنان وظایف خود را به خوبی در میدان اجرا کردند. نیمه دوم از همه نظر خوب بودیم و این خوشحال کننده است.

میلان با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۴۲ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند تا چهارمین پیروزی‌شان در شش دیدار اخیر را جشن بگیرند. تنها یک امتیاز با اینتر رده سومی اختلاف دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال میلان جنارو گتوزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم

به گزارش "ورزش سه"، رم توانست با پیروزی ۲-۱ در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به نیمه‌نهایی راه یابد. دنیله ده‌روسی در نشست خبری پس از بازی در مورد عملکرد خوب تیمش و صعود به مرحله بعد صحبت کرد.

پیروزی و صعود به نیمه‌نهایی؟
برای شکست دادن این میلان، ما به قلب بزرگی نیاز داشتیم، زیرا زمانی که ۱۰ نفره بودیم، باید با هوش و دانش تاکتیکی بازی می‌کردیم. فقط دویدن کافی نیست.

عملکرد تیم؟
من واقعاً افتخار می‌کنم که مربی چنین تیمی هستم. آسان نبود، زیرا میلان تیم بسیار قدرتمندی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند. ما دیروز دیدیم که حتی رئال مادرید عقب نشست و دفاع کرد، ما هم در زمان مناسب این کار را انجام دادیم.

نظرتان درباره حذف میلان؟
با توجه به اینکه میلان در سال‌های اخیر تقریباً همیشه ما را شکست داده بود، تعداد کمی از ما انتظار پیروزی را داشتند، بنابراین می‌توانیم این را یک دستاورد بدانیم.

سهمیه پنج تیم ایتالیا در فصل آینده چمپیونزلیگ؟
این اتفاق تصادفی نیست، زیرا فوتبال ایتالیا در سطح بالایی قرار دارد. شاید هنوز هم گذشته نزدیک را به یاد داشته باشیم که فوتبال ایتالیا در بین بهترین‌ها بود، اما اکنون لیگ‌های دیگر پیشرفت کرده‌اند. ما همچنین دوره‌ای داشتیم که در آن با مشکل مواجه شدیم، اما در پنج یا شش سال گذشته تیم‌های ایتالیایی‌ای را داشته‌ایم که در رقابت‌ها عالی کار کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است