Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@21:20:17 GMT

دشمن «سیدجلال» فرضی است یا حقیقی؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۱۰۱

مصاحبه‌های عجیب سیدجلال حسینی تمامی ندارد؛ او از ابتدای فصل جاری هر وقت تیمش از ناحیه داوری ضربه خورد یک دشمن فرضی در ذهن خود ترسیم کرد.

به گزارش شریان نیوز،  سیدجلال هفته گذشته بعد از شکست پرسپولیس مقابل فولاد وقتی پنالتی حریف مشکوک بود، این جملات را بر زبان آورد: «متأسفانه به آقایان دستور داده‌اند تا پرسپولیس را نابود کنند و ما به همین دلیل منتظر عکس‌العمل باشگاه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌هایی در زمان جام ملت‌های آسیا مطرح شد و حامیان کسانی که آن حرف‌ها را مطرح کردند حالا دستور گرفته‌اند تا ما را نابود کنند.» این پایان کار نبود و کاپیتان پرسپولیس عصر پنجشنبه با این‌که استقلال خوزستان را شکست داده بودند، مسائلی تکراری را بیان کرد: «من در مورد بیانیه باشگاه‌های دیگر صحبت نمی‌کنم، اما متاسفانه به بعضی‌ها دستور داده‌اند که پرسپولیس را اذیت کنند و امروز هم این مسأله ادامه داشت. متاسفانه همه شمشیرها را از رو برای ما بسته‌اند. اصفهانیان هم که زیاد مصاحبه نمی‌کند، خیلی راحت درباره اشتباهاتی که علیه پرسپولیس می‌شود، صحبت می‌کند.»

برای سیدجلال حسینی دیگر عادت شده در پایان هر بازی از یک دستور صحبت کند که برای ناکامی سرخ‌پوشان داده شده است، اما از جانب چه کسی؟ کاپیتان سرخ‌ها حتی یک‌بار هم در این‌باره شفاف حرف نزده است. اگر فرض کنیم حرف‌های حسینی درباره دشمن فرضی درست باشد و کسی برای قهرمان‌نشدن پرسپولیس دستور داده باشد، یا فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ یا وزارت ورزش می‌توانند چنین کاری را انجام دهند که این ارگان‌ها با توجه به جایگاهی که در فوتبال کشور دارند، هرگز به چنین موضوعی ورود نخواهند کرد. از سوی دیگر، حرف‌های سیدجلال بعد از هر بازی باعث شده در فضای مجازی تعداد زیادی از هواداران به صفحات شخصی مسئولان فوتبال بروند و توهین کنند که این مسأله بی‌اخلاقی را رواج می‌دهد. شاید بهتر باشد حسینی دست از تیرهوایی‌زدن بردارد و تمرکزش روی تیم خود باشد تا در آینده شاهد بازی‌های بهتری باشیم

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز به مناسبت یادبود عبدالقدیر آب‌پرور، دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری تیم رسانه ورزش به پایان رسید.

عادل فردوسی‌پور مجری سابق برنامه ۹۰ در حاشیه این مسابقه درباره شرایط فوتبال ایران و اتفاقات بالای جدول گفت: هفته‌های آخر خیلی حساس شده و خوب شد جلوی این بیانیه‌نویسی‌ها را گرفتند. فکر می‌کنم باید تا روزهای آخر صبر کرد؛ خیلی حساس و جذاب و دیدنی شده است. رقابت قهرمانی دیگر کاملا دوجانبه شده است و سپاهان و تراکتور که کم آورده‌اند. اصلا نمی‌توان گفت چه کسی قهرمان می‌شود.

او درباره اتفاقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: برای لیورپول هفته خیلی تلخی بود. با منچستریونایتد مساوی کرد و به پالاس باخت. امیدوار بودم سیتی دیشب رئال را ببرد که تمرکزش روی لیگ قهرمانان باشد که متاسفانه باخت. همه چیز در یک هفته تمام شد!

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896725

دیگر خبرها

  • بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • پاسخ تنبیهی به اسرائیل به دستور رهبری و خواسته مردمی بود
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • «سودهای فرضی و هزینه‌های واقعی» واکنش به پاسخ ایران/ محاسبات رژیم‌صهیونیستی، وقتی یک «قمارباز احمق» در رأس آن قرار دارد