Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@18:12:23 GMT

اسنوکرباز آبادانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۱۷۴

رکنا: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: حسین وفایی موفق شد با پیروزی بر نفر اول رنکینگ جهان به مرحله نیمه نهایی رقابت های آزاد اسنوکر جهان صعود کند.

به گزارش رکنا، علیرضا رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: وفایی شامگاه گذشته در رقابت‌های آزاد اسنوکر جهان که در کشور ولز برگزار می‌شد موفق به پیروزی برابر اسکات دانلدسون نفر اول رنکینگ اسنوکر جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:وفایی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده بازی کورت مافلین و نیل رابرتسون خواهد رفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: وفایی از نابغه‌های اسنوکر جهان به شمار می‌رود که در مسابقات آماتور و حرفه‌ای جهان نتایج درخشانی را برای ورزش کشور به ارمغان آورده است.

رقابت‌های اسنوکر حرفه‌ای جهان در کشور ولز در حال انجام است.

حسین وفایی سابقه قهرمانی در مسابقات اسنوکر آماتور‌های جهان و مسابقات زیر ۲۱ سال جهان را نیز در کارنامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: ورزش ورزش اداره ورزش و جوانان رقابت نیمه نهایی مسابقات جهانی رئیس عکس حادثه پسر فیلم جوان هواپیمای فوق سبک دستگیری پرونده قتل تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست ویتنام، حریف ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ازبکستان در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف ویتنام رفت و با نتیجه ۲ بر یک برنده شد.

بدین ترتیب تیم ملی ازبکستان در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها حریف ایران شد. تیم ملی ایران امروز با نتیجه ۶ بر یک از سد قرقیزستان گذشت تا به نیمه نهایی صعود کند.

پیش از این تیم ملی فوتبال تایلند با نتیجه ۳ بر دو عراق را از پیش رو برداشته بود و در دیگر دیدار یک چهارم نهایی این رقابت تاجیکستان ۲ بر یک از سد افغانستان گذشت. دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های تایلند و تاجیکستان برگزار می‌شود. روز جمعه مرحله نیمه نهایی برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا سهمیه صعود به جام جام جهانی را کسب می‌کردند و ازبکستان به عنوان میزبان رقابت‌ها از قبل به این مسابقات صعود کرده بود، تیم‌های بازنده یک چهارم نهایی برای کسب پنجمین سهمیه جام جهانی با هم رقابت خواهند کرد.

برنامه مسابقات روز جمعه به شرح زیر است:

پلی آف

عراق – افغانستان / ساعت ۱۰:۳۰

ویتنام – قرقیزستان / ساعت ۱۲:۳۰ 

نیمه نهایی

تایلند – تاجیکستان / ساعت ۱۴:۳۰ 

ازبکستان – ایران / ساعت ۱۷:۳۰

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی؛ این زمین مقدس است، برو و هرگز برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو