Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - دیه‌گو سیمئونه از برتری دشوار تیمش مقابل رقیب همشهری رضایت دارد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه برتری یک بر صفر تیمش مقابل رایووایکانو در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لالیگای اسپانیا را حاصل تلاش سخت و انضباط تیمی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در پایان بازی اظهار داشت: هر وقت به این استادیوم آمدیم، بازی سختی را پشت گذاشتیم. بازی را خوب شروع کردیم و ضربه سر سائول می‌توانست تبدیل به گل شود اما بعد از این حمله، حریف به خودش آمد. اوبلاک عملکرد خوبی داشت. نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم و در یک بازی دشوار توانستیم به گل برسیم.این پیروزی حاصل تلاش فراوان و رعایت انضباط تیمی بود.

وی در ادامه افزود: مثلث گریزمان، کاستا و موراتا را دوست دارم در این بازی توماس لمار کمک زیادی کرد، تحرک  کاستا  آزادتر شدن موراتا را در پی داشت  و گریزمان هم از فرصت‌هایش به خوبی بهره می‌برد.همیشه برد را به بازی خوب ترجیح می‌دهم.گریزمان فوق‌العاده است و با تمام نیازهای تیم تطبیق می‌یابد. او  همیشه به تیم کمک می‌کند و در همه بازی‌ها حضور دارد. برایش فرقی ندارد مهاجم باشد یا در مرکز زمین. او لحظات درخشانی می‌سازد. هر 2 بازی رفت و برگشت مقابل رایووایکانو  سخت بود.آنها مانند بازی رفت مستحق گل زدن بودند. برتری در فوتبال به دقت تیم و بازیکنان بستگی دارد و  ما با دقت‌تر عمل کردیم.کاستا به خوبی در دفاع به تیم کمک می‌کند و من او را در شرایط خوبی می‌بینم. نقش دیه‌گو در تیم بسیار مهم است زیرا حریف از او می‌ترسد و با آمدنش  به زمین  توانستیم راحت‌تر بازی کنیم.

جدول رده‌بندی لالیگا

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سیمئونه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیمئونه سیمئونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی بازان حریف خود را شناختند

به گزارش"ورزش سه"، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور امروز با حضور محمدرضا کشوری فرد دبیرسازمان لیگ، مهرداد شفیعی راد مدیر مسابقات فوتبال ساحلی و نمایندگان ۱۰ باشگاه حاضر در این مسابقات برگزار شد.

کشوری فرد در ابتدای مراسم قرعه کشی ضمن خیر مقدم به باشگاه ها و رسانه های حاضر در مراسم از اهمیت لیگ برتر فوتبال ساحلی و نقش مهم این مسابقات در داشتن تیم ملی فوتبال ساحلی قدرتمند صحبت کرد.

شفیعی راد مدیر مسابقات ساحلی نیز اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال ساحلی یکی از پویاترین لیگ های فوتبال ساحلی در جهان است. لیگ برتر آینده در ۱۸ هفته مسابقاتی و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. مسابقات هفته نخست در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت برگزار می شود.

وی افزود: برای نخستین مرتبه نیز طرح اولیه برگزاری جام حذفی فوتبال ساحلی به هیات رئیسه ارایه شده و قرار است طبق دستور ریاست محترم سازمان لیگ در نخستین جلسه  هیات رئیسه این طرح بررسی  خواهد شد تا مدت برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی کشور از ۶ ماه به ۸ ماه ارتقا پیدا کند. فصل نقل و وانتقالات پیش فصل نیز از ۲۶ اسفند آغاز شده و تا روز ۹ خردادماه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • جهان کشتی در شوک؛ دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
  • جهان در شوک؛ دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!