Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از پارک علم و فن آوری استان بیان کرد: با توجه به تحریم‌هایی که کشور ما را هدف قرار داده فن آوران جوان می‌توانند ایده‌های خود را در بخش‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی با هدف افزایش بهره وری به کار بندند.

وی تصریح کرد: صنعتی سازی و بازاریابی برای ایده‌های فن آورانه علاوه بر افزایش بهره وری موجب اشتغالزایی نیز می‌شود که در این خصوص لازم است تسهیلات لازم در اختیار جوانان فن آور قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با اشاره به مشکل فضای پارک علم و فن آوری استان از تلاش برای تامین فضای لازم برای پارک علم و فن آوری در مرکز استان و شهرستان‌ها خبر داد.

بهنام جو ادامه داد: برنامه ارتقای سطح فعالیت‌های فن آورانه در استان تدوین شده و تلاش می‌شود با حمایت‌های مالی و تسهیلاتی شاهد رشد فعالیت‌های فن آورانه در استان باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازار کار بهره وری رشد کشاورزی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، چندسالی است که سیاست تشویق به فرزندآوری در دستور کار دولت قرار گرفته است و امتیازهای متفاوتی برای خانواده ها در نظر گرفته می شود اما گویا برخی از ارگانهای دولتی در اجرای این سیاست کوتاهی می کنند. شهروند خبرنگاری در همین باره پیامی برای ما ارسال کرده اند.

پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام و عرض ادب
با توجه به فرمایشات صریح رهبری در بحث فرزندآوری، بیمه نیروهای مسلح پوشش خود را از بعضی بیمارستان ها از جمله بیمارستان مردم واقع در محله کرمان خیابان پیروزی قطع کرده و یا تعرفه های بیمه ای خود را در امر زایمان کم کرده است که جای تامل و بررسی دارد
با تقدیر و تشکر

دیگر خبرها

  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • هرآنچه لازم است درباره «تاب آوری» بدانیم
  • جمع‌آوری پلاستیک‌های حاشیه ورودی شهرها و روستاهای استان تهران
  • با صبحانه هتل مارینا کیش، انرژی لازم برای یک روز پرماجرا را به‌دست آورید
  • چگونه می‌توانیم در خانه‌های خلاق ایرانی یک ایده را به محصول تبدیل کنیم؟
  • بانک ایده‌ها و تجارب نظام آموزشی در بوشهر ایجاد می‌شود