Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:42:18 GMT

202 هزار نخ سیگار قاچاق در جیرفت کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۳۴۹

202 هزار نخ سیگار قاچاق در جیرفت کشف شد

جیرفت - ایرنا - سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت : ماموران انتظامی این شهرستان 202 هزار نخ سیگار قاچاق را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ رضا محمد رضایی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد سیگار در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسی از یک باب مغازه عمده فروشی در سطح شهر جیرفت کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: طبق برآورد کارشناسان ارزش این محموله قاچاق یک میلیارد ریال است.
سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و به همراه محموله قاچاق به مرجع قضایی تحویل داده شد.
سرهنگ محمد رضایی اظهار داشت: پدیده قاچاق برای کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی است از این رو مردم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان، مساله را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي قاچاق سيگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد

سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها ، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها کردند و در بازرسی از این کامیون ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده