Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@13:18:24 GMT

فتحی: گفته بودم پاتوسی مشکلی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۳۶۶

فتحی: گفته بودم پاتوسی مشکلی ندارد

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که موضوع جذب پاتوسی ارتباطی به سوپرجام ندارد و آنها پیگیر پرونده سوپرجام هستند.

به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی درباره بازی با تراکتورسازی گفت: هر بازی ۳ امتیاز دارد و ما با همه توان در این بازی شرکت کردیم و دوست داشتیم برنده شویم. همه دیدند استقلال بازی خوبی در زمین تبریز با آن جو به نمایش گذاشت و بخت یار ما نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم استقلال روز به روز بهتر شود و نتایج خوبی را رقم بزند.

وی درباره مشکل محل برگزاری تمرینات استقلال اظهار داشت: هواداران می‌دانند همه تیم‌های لیگ برتری و لیگ یک زیر ساخت ندارند و همین موضوع اجازه نمی‌دهد که زمین تمرین خوب داشته باشیم. حتی سرمربی سابق تیم ملی هم از این موضوع گلایه داشت. بهترین زمین ایران زمین استادیوم آزادی است و به خاطر زمستان و بارندگی زمین عوض شد. زمین کمپ حجازی هم در حال بازسازی است. زمین ورزشگاه صنایع دفاع را هم رزرو کرده و دستور وزیر دفاع را گرفتیم و به امید خدا طی چند روز آینده این زمین را برای تمرین تیم آماده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

افشاگری تازه در مورد قرارداد پاتوسی

مدیرعامل استقلال درباره هیئت مدیره این باشگاه عنوان کرد: جا دارد از نفرات قبلی تشکر کنم و هیئت مدیره جدید با نیروی جوان‌تر به جمع ما اضافه شده و امیدوارم با این ترکیب جدید روزهای خوبی برای هواداران رقم بزنیم.

فتحی درباره جذب پاتوسی گفت: ما در مورد جذب پاتوسی بنا بر مقررات و آیین نامه مصوب سازمان لیگ اقدام کردیم. من رسماً به هواداران گفته بودم پاتوسی مشکلی ندارد و مشکل زمان ما بود. پنجشنبه و جمعه ایران تعطیل است، شنبه و یکشنبه آفریقای جنوبی و این ۴ روز زمان را از ما می‌گرفت. اولین استعلام فدراسیون فوتبال از آفریقای جنوبی منفی بود ولی در سازمان لیگ ۲ بند مثل لیگ‌های اروپایی و بازی در ۱۰ مسابقه یا در بازی‌های ملی به میدان رفته باشد. پاتوسی هر ۲ شرایط را داشت، او در باشگاه لوکرن بلژیک ۷ سال بازی کرده است. او ۱۱ بازی انجام داده بود، ۱۰ بازی رسمی، و در ۲ بازی دوستانه رسمی نه مثل بازی‌های دوستانه ایران که در زمین‌های معمولی برگزار می‌شود به میدان رفته بود. جالب است بدانید یکی از بازی‌های دوستانه وی مقابل نیوکاسل بوده است.

مدیرعامل استقلال افزود: ما خواهش کردیم گزارش‌های داوری که به فدراسیون‌ها می‌دهد را برای ما بفرستند. این نامه با ۲۳ برگ به فدراسیون فوتبال ارسال شد. نامه را سازمان لیگ اصلاح کرد و فدراسیون هم نامه ارسالی به آفریقای جنوبی را اصلاح کرد. ۱۴ فوریه یعنی پنجشنبه آخر شب از سوی فدراسیون آفریقا ارسال شد و به این موضوع ایام دهه فجر را اضافه کنید که زمان را از ما گرفت.

فتحی درباره اینکه استقلال سوپرجام را فدای پاتوسی کرده است، خاطرنشان کرد: شأن باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال نیست در مورد یک بازیکن یا یک مسئله بخواهند معامله کنند. مطمئناً این ۲ موضوع ارتباطی با یکدیگر ندارند و ما پرونده سوپرجام را در جای خودش پیگیری خواهیم کرد.

منبع: سایت باشگاه استقلال

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب آیاندا پاتوسی استقلال امیرحسین فتحی فوتبال لیگ برتر مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند | جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد

به گزارش همشهری آنلاین، ستار همدانی بازیکن اسبق تیم استقلال، درباره نتیجه رقم خورده در بازی این تیم مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: هر چقدر ما در نیمه اول و تا بعد از زدن گل سوم بازی خوب و روانی را از تیم شاهد بودیم اما به یکباره استقلال افت کرد و بازی را به امان خودش گذاشت .

وی افزود: این شرایط از بازیکنان با تجربه استقلال بعید بود که تیم مقابل را تا این اندازه آزاد بگذارند که راحت بیاید و روی دروازه ما خطر ایجاد کند. در واقع ما شانس آوردیم که مهره‌های زهردار و خطرناکی در جمع بازیکنان شمس آذر قزوین نبودند وگرنه معلوم نبود نتیجه بازی در پایان با تساوی و شکست استقلال همراه می‌شد یا نه.

بازیکن قدیمی آبی‌پوشان ادامه داد: اینجاست که نقش حضور سرمربی تیم کنار خط مشخص می‌شود. متاسفانه در این بازی جواد نکونام محروم بود و به همین علت کسی نبود که تیم را از حالت غرور بی‌جایی که برای بازیکنان به وجود آمده بود خارج کند. کاملا واضح بود که بچه‌ها بعد از زدن گل سوم بازی را به امان خودش رها کردند و تصور شد که کار تمام شده است.

همدانی خاطرنشان کرد: ما در نیمه اول به خوبی توانستیم حریف را تحت تاثیر فوتبال منظم و با برنامه خودمان قرار بدهیم و گل هم زدیم. گل‌هایی که استقلال زود می‌زند خیلی خوب است و حریف را دستپاچه و سردرگم می‌کند اما باید بتوانیم از این شرایط استفاده کنیم نه اینکه بعد از زدن گل بازی را به امان خودش رها سازیم چون با این وضعیت باید قید قهرمانی را بزنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکن آرژانتینی به خوبی در خدمت تیم است و در این مدت توانسته یا گل بزند یا پاس گل بدهد. او باز هم ثابت کرد که یک فوتبالیست تاثیرگذار در جمع بازیکنان استقلال است. دوندگی او نشان می‌دهد که هم از نظر بدنی در شرایط خوبی است و هم به لحاظ ذهنی این آمادگی را دارد که توپ را به موقع به بازیکنان هم‌تیمی‌اش برساند.

همدانی با انتقاد از تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر گفت: قطعاً مسابقات جام حذفی مهم است و باید برگزار شود اما این همه فاصله بین دو هفته مسابقات لیگ برتر برای تیمی مثل استقلال که در کورس قهرمانی است واقعا عجیب بود. می‌شد مسابقات جام حذفی را با فاصله کمتری برگزار کرد مثلاً ۴ روز تا بعد از یک هفته یا ۸ روز دوباره لیگ انجام می‌شد اینکه از حالا تا دوازدهم اردیبهشت هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود واقعا عجیب است

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: نگه داشتن بدن‌های این بازیکنان در این روزها که هفته‌های پایانی فصل است کار آسانی نیست. دیدیم که در همین بازی هم تعدادی از بازیکنان استقلال و شمس آذر دچار گرفتگی عضله شده بودند. با وجود این همه مصدومیت برای بچه‌های استقلال امیدوارم در این حد فاصل تمرینات به گونه‌ای باشد که بچه‌ها بتوانند دوباره با قدرت مقابل تراکتور به میدان بروند .

وی در آخر با اشاره به پر نشدن ورزشگاه آزادی در این دیدار خانگی گفت: متاسفانه با وجود شرایط اقتصادی این روزها و گران شدن هزینه‌های رفت و برگشت و خورد و خوراک، طبیعتاً تماشاگران هم ترجیح می‌دهند مسابقات را از طریق گیرنده‌های تلویزیونی ببینند تا به استادیوم بروند. این در حالی است که استقلال این هفته‌ها به شدت به حضور هوادارانش نیازمند است.

کد خبر 845674 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند/ جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد
  • بازیگر ترکیه‌ای که حسن فتحی او را متحول کرد
  • دیگر هر نقشی را قبول نمی‌کنم؛ حسن فتحی خانم بازیگر ترکیه‌ای را متحول کرد 
  • ستاره سابق استقلال و پرسپولیس: من روماریوی ایران بودم اما حالا کسی جواب تلفنم را هم نمی‌دهد!
  • دیگر هر نقشی را قبول نمی‌کنم ؛ حسن فتحی خانم بازیگر ترکیه‌ای را متحول کرد  
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند | جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد
  • ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
  • ورود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به بازی استقلال - شمس آذر
  • بنسو سورال: بعد از «مست عشق» هر نقشی را قبول نمی‌کنم
  • شبی که سی هزار هوادار روی کول نکونام پریدند