Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه آغاز این طرح در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،با بیان اینکه نیروی انتظامی در اجرای طرح‌های خود و به‌ ویژه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، نیازمند همکاری و مشارکت مردم است، گفت: برقراری امنیت برای تمامی موضوعات بسیار حائز اهمیت است و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رزمایش با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از وجود اراذل و اوباش، متهمان تحت تعقیب، مواد مخدر سنتی و صنعتی، کشف اموال سرقتی و دستگیری سارقان و مقابله با قاچاقچیان سوخت اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: این طرح شامل دومرحله پنهان و آشکار است که مرحله پنهان آن به مدت دو روز اجرا شده و مرحله آشکار آن از صبح امروز به مدت ۴روز ادامه دارد.

سردار بنی اسدی فر در ادامه گفت:  در طول سال این طرح‌ها برای جوامع هدف با تجمیع توان عملیاتی و رزمی استان و با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و همکاری شورای تامین انجام می‌شود و امیدواریم شاهد برخورد با مخلین نظم و امنیت و ارتقاء نظم و امنیت باشیم.

وی اظهار داشت: پلیس این اقدامات را زیر بنای رشد و ارتقاء امنیت می‌داند و امید است با اثر بخشی این گونه فعالیت‌ها بتوانیم به مشارکت حداکثری شهروندان و استمرار امنیت پایدار دست یابیم.
انتهای پیام/ی

اجرای طرح ارتقا امنیت در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش مسیر سبز _ ایران پاک در خوی

فرماندار شهرستان خوی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند‌ها گفت: در اجرای این طرح ملی پویش مسیر سبز – ایران پاک حاشیه جاده‌های ترانزیتی خوی به قطور و رازی و خوی به آذربایجان شرقی و مرز بازرگان با همکاری گروه‌های مردمی علاقه‌مند به طبیعت، راهداری و شهرداری‌ها پاکسازی می‌شود 
کریم علی نژاد هدف از اجرای پویش مسیر سبز _ ایران پاک را پاکسازی و جلوگیری از تخریب طبیعت با پسماند‌ها عنوان کرد و  با تاکید بر ضرورت ساماندهی و مکان یابی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی در مسیر جاده‌ها افزود: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مکلف به ساماندهی نخاله‌های ساختمانی و برخورد با خاطیان هستند 

بررسی معضل زباله‌های پلاستیکی در اراضی کشاورزی، جلوگیری از تفکیک غیر مجاز پسماند در داخل شهر خوی، لایروبی نهر منتهی به روستای شورای اسلامی  خوی توسط شهر داری خوی از مهمترین مصوبات این کارگروه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان
  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • آغاز تولید نهال در جنوب کرمان
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • سامانه بارشی در کدام مناطق فعال است؟
  • ورود سامانه بارشی همراه با رگبار از امروز
  • اجرای پویش مسیر سبز _ ایران پاک در خوی