Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: سومین جشنواره قرآنی «رهپویان ولایت» مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان برگزار شد.

علی ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره شب گذشته /شنبه/ در رشته های حفظ، ترتیل، مفاهیم، نهج البلاغه، تحقیق و اذان برگزار شد و 78 نفر از شرکت کنندگان دختر و پسر در سه رده زیر 12 سال، 12 تا 16 سال و مددجویان بالای 16 سال به مدت یک روز با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: نفرات اول هر رده سنی در رشته های مشخص شده جهت شرکت در مسابقات استانی سال 1398 معرفی شدند که در صورت کسب رتبه های اول استانی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
ابراهیمی گفت: زمینه سازی برای ایجاد جامعه متحد قرآنی، استفاده از مسابقات به عنوان ابزار تربیتی جهت تقویت ایمان و معرفت دینی، ایجاد رقابت سالم در فعالیت های قرآنی، شناسایی استعدادهای قرآنی و فراهم کردن زمینه ارتقا و معرفی به جامعه قرآنی کشور از مهم ترین اهداف این جشنواره است.
وی با اشاره به اینکه تاثیر بر جامعه هدف از رویکردهای این جشنواره است، اظهار داشت: توجه به جایگاه و منزلت قرآن کریم در فعالیت های قرآنی و تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین لزوم برنامه ریزی منسجم و هدفمند در زمینه آموزش ها و برگزاری مسابقات قرآن کریم برای جامعه هدف از جمله این برنامه ها است.
وی اظهار داشت: خانواده های تحت پوشش این نهاد دارای ظرفیت های علمی و رقابتی خوبی هستند و در صورت فراهم شدن شرایط می توانند استعدادهای خود را در زمینه های مختلف در معرض نمایش قرار دهند.
کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفند سال 1357 فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنان از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد.
تعداد چهار هزار خانوار در شهرستان مرزی سردشت زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
شهرستان سردشت با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7562/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی کمیته امداد رقابت های قرآنی رهپویان ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آئینی که روز پنجشنبه و با حضور حجت الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر، اکبر گنجه معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار این شهرستان و جمعی از خیرین برگزار شد، ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

در این مراسم که رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران ادارات نیز حضور داشتند، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: در سال گذشته کمیته امداد امام (ره) در استان تهران بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه تقدیم نوعروسان کرده که ارزش مجموع آن‌ها ۲۳ میلیارد تومان است و این اقدام خداپسندانه در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

حمید صمیمی افزود: در اسلامشهر نیز امروز ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود که شامل تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز، یخچال و جاروبرقی است.

در ادامه این مراسم حسن محمدی مهینی، رئیس کمیته امداد اسلامشهر نیز به ارائه توضیحاتی درباره آماده سازی این جهیزیه‌ها پرداخت.

کد خبر 6082125

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس