Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@09:04:45 GMT

نصب پنل های خورشیدی در روستای‌های بانه

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۶۲۴

نصب پنل های خورشیدی در روستای‌های بانه

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عثمان صالح زاده رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری بانه گفت: امسال ۲۹ دستگاه پنل خورشیدی برای حفظ جنگل‌های بلوط در روستا‌های صعب العبور و جلوگیری از آلودگی محیط زیست در روستا‌های این شهرستان نصب و راه اندازی شده است.

وی افزود: ۱۴ پنل دیگر نیز در آینده نزدیک در روستا‌های شهرستان نصب می‌شود که راه اندازی این پنل‌های به حفظ محیط زیست طبیعی کمک زیادی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/م

راه اندازی  پنل‌های خورشیدی  به حفظ محیط زیست طبیعی کمک زیادی می‌کند

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۹ درصد جمعیت روستایی استان ایلام از گاز طبیعی برخوردار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود کشاورز ظهر دوشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی برخوردار هستند و ایلام در ردیف استان‌های سبز کشور از لحاظ توسعه گازرسانی قرار گرفته است، گفت: گازرسانی به مناطق محروم از مولفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است و روند اجرایی پروژه‌های گازرسانی که از مناطق کمتر توسعه‌یافته و سخت گذر است در سال گذشته بسته شد.

وی با بیان اینکه زمستان سال گذشته در سطح کشور و استان بدون قطعی گاز سپری شد، افزود: تولید گاز در کشور به گونه‌ای بود که حتی در بالاترین پیک مصرف، گاز هیچکدام از مشترکین قطع نشد که مهم در راستای آمادگی و اجرای طرح‌های پدافندی بوده است.

وی با اشاره به اینکه از شروع گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان ایلام تاکنون ۲۱۵ هزار و ۹۹۸ مشترک جذب شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون پنج هزار و ۹۶۵ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز در اقصی‌نقاط استان اجرا شده است.

کشاورز با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی به مناطق مختلف استان تاکنون، بیش از ۱۲۶ هزار و ۷۴۵ انشعاب علمک در نقاط شهری و روستایی استان نصب شده‌است، گفت: هم اکنون ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی تأکید کرد: گازرسانی به ۲۴ جایگاه CNG در استان، احداث ۲۸۶ ایستگاه تقلیل فشار و اندازه گیری، گازرسانی به ۱۲ شهرک صنعتی استان، گازرسانی به یک هزارو ۳۸۹ واحد تولیدی و صنعتی از دیگر اقدامات این شرکت از ابتدا تاکنون بوده است.

کشاورز افزود: تعداد کل روستاهای ایلام ۶۳۷ روستا بوده که از این تعداد ۵۸۷ روستا گازدار و ۵۰ روستا به دلیل شرایط خاص از جمله صعب‌العبور بودن، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار و غیره، از لحاظ سرانه کشوری مصوب، برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند.

کد خبر 6079058

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • دانش سنتی حاصل قرن‌ها آزمون و خطا در محیط طبیعی و اجتماعی است
  • دبیرخانه بومی دانش سنتی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد
  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی
  • ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان ایلام از گاز طبیعی برخوردار هستند
  • ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد