Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:16:00 GMT

گتوزو: اوضاع میلان خوب است و باید خوب بماند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۷۰۰

گتوزو: اوضاع میلان خوب است و باید خوب بماند

گنارو گتوزو، سرمربی آ ث میلان بعد از پیروزی مهم تیمش مقابل آتالانتا که در هفته بیست و چهارم سری آ با نتیجه 3-1 بدست آمد از عملکرد بازیکنانش در این بازی تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان دیروز در هفته بیست و چهارم سری آ به مصاف آتالانتا رفت و با اینکه گل اول بازی را دریافت کرد ولی با دو گلی که کریستوف پیاتک، گلزن قهار میلان در نیمه اول و دوم به ثمر رساند و در نهایت با گل هاکان چالهان‌اوغلو که کار را تمام کرد، موفق شد حریف پرقدرتش را از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میلان با این پیروزی، با چهار امتیاز بیشتر از تیم پنجم، رم، به رده چهارم جدول سری آ صعود کرد و اختلاف خود با تیم سوم، یعنی اینتر میلان را به یک امتیاز رساند. هر چند رم و اینتر در حال حاضر یک بازی کمتر از میلان دارند.

 

 

گنارو گتوزو که بعد از این پیروزی از عملکرد شاگردانش بسیار راضی بود گفت:" پرس سنگین ما و تمایل‌مان برای فشار وارد کردن به حریف و بدست آوردن دوباره کنترل توپ واقعا ستودنی بود. ما باید به همین شیوه ادامه بدهیم".

 

گتوزو در ادامه گفت:" میلان وضع خوبی دارد، بازیکنانش پرشور بازی می‌کنند. ما باید کاری کنیم که این ذهنیت و این شرایط مثبت در تیم باقی بماند چون کل تیم در حال حاضر وضعیتش از هر نظر مناسب است".

 

سرمربی میلان در ادامه اظهار داشت:" ما مسلما شانس آوردیم که بیست ثانیه مانده به پایان نیمه اول گل تساوی را زدیم ولی پیاتک بازیکنی است که با حرکات بی‌نظیرش در مقابل دروازه حریف خود را به یکی از بهترین مهاجمین دنیا تبدیل کرده".

 

گتوزو همچنین گفت:" مهم شور و شوق، ایثار، تمرکز و سازماندهی تیمی است. این شرایط در تیم ما باعث شده این روزها در هم شکستن ما برای هر تیمی بسیار دشوار باشد".

 

آث میلان گنارو گتوزو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان گنارو گتوزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید گولسیانی تا پایان لیگ با پرسپولیس بماند

به گزارش ورزش سه هر چند هنوز برنامه رسمی لیگ برتر در هفته های پایانی اعلام نشده اما طبق اعلام سهیل مهدی مسوول کمیته برگزاری مسابقات فصل جاری لیگ برتر یازدهم خردادماه به پایان خواهد رسید. 

با این حساب با در نظر گرفتن اینکه مسابقات یورو 2024 از تاریخ 24 خردادماه در آلمان آغاز می شود و تیم ملی گرجستان یکی از 24 تیم حاضر در این رقابت هاست شاید گولسیانی در تعامل بین باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال گرجستان تا بازی هفته سی ام در خدمت باشگاهش بماند و با توجه به نیاز سرخ ها به او برای تیم باشگاهی خود به میدان برود. 

این مساله با توجه به اینکه گولسیانی جزو بازیکنان اصلی تیم ملی گرجستان به حساب نمی آید محتمل به نظر می رسد ضمن اینکه اصلا این احتمال وجود دارد که نام او در فهرست نهایی تیم ملی کشورش برای یورو قرار نگیرد که اینطوری خیال پرسپولیس راحت تر خواهد شد. 

به هر حال اگر گولسیانی برای یورو به تیم ملی کشورش دعوت شود اما با تعامل تا روز پایانی فصل که حدود دو هفته با شروع جام ملت‌های اروپا فاصله دارد، پرسپولیس را همراهی کند در صورت صعود سرخ ها به مراحل پایانی جام حذفی تنها در دیدارهای مراحل نیمه نهایی و احتمالا فینال این رقابت ها که هفته آخر خرداد برگزار می شود در اختیار پرسپولیس نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • خلاصه بازی آاس رم ۲-۱ میلان (لیگ اروپا - 2023/24)
  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • آاس رم - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ساعت دقیق پخش بازی میلان و رم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • شاید گولسیانی تا پایان لیگ با پرسپولیس بماند
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود