Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:22:58 GMT

300 میلیون ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۷۷۷

300 میلیون ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: یک محموله کالای قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه ایست و بازرسی شهید محمدنژاد موفق شدند این محموله کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کالای قاچاق کشف شده در این عملیات شامل 2 هزار و 776 قلم لوازم التحریر، 210 عدد لوازم آشپزخانه و 140 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی است که از یک دستگاه اتوبوس کشف شد.
سرهنگ شیخ نژاد بیان کرد: در این زمینه 2 نفر دستگیر و یک دستگاه اتوبوس نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.
وی با تاکید بر اینکه قاچاق کالا سم مهلکی بر اقتصاد کشور است، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز همواره یکی از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی است که با تمام توان با آن برخورد خواهد شد.
وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و کالاهای غیرمجاز، موارد را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، میاندوآب یکی از محل های گذر کالای قاچاق از شهرهای مرزی آذربایجان غربی به سمت شهرهای عمقی کشور به شمار می رود.
9871/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي قاچاق مياندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان