Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:37:25 GMT

بازدید رئیس جمعیت هلال احمر از آشیانه بالگرد ایلام

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۸۱۵

بازدید رئیس جمعیت هلال احمر از آشیانه بالگرد ایلام

ایلام - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از روند احداث آشیانه بالگرد این جمعیت در مرکز این استان بازدید و در جریان مراحل پیشرفت آن قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در این بازدید علی اصغر پیوندی با همراهی استاندار ایلام در جریان روند احداث و تکمیل این آشیانه بالگرد امداد و نجات جمعیت هلال احمر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا توضیح داد: ساخت این مجموعه با پیشرفت 95 درصدی در حال انجام است.
حسین عارفی افزود: ساخت این فضا از 2 سال گذشته در جوار فرودگاه ایلام آغاز و با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در حال انجام است.
وی با بیان اینکه سال گذشته 30 میلیارد ریال برای ساخت آشیانه بالگرد امدادی هزینه شده افزود: اتمام این مجموعه 50 میلیارد ریال هزینه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: در صورت تکمیل آشیانه بالگرد امدادی از مرکز تحویل جمعیت هلال احمر ایلام شده و بصورت مداوم در این مکان استقرار خواهد یافت.
علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور صبح امروز به استان ایلام سفر کرده است.
دیدار با مسئولان استان، افتتاح انبار امدادی هلال احمر ایلام و افتتاح ساختمان اداری حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جمله برنامه های سفر یکروزه پیوندی به ایلام است.
7171/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر بازديد بالگرد امدادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید علی طباطبائی فر اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند.

وی افزود: هلال احمر یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت رسانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: بدین منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان بارگیری و ارسال شد.

گفتنی است بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و ... به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شده و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان