Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان سیستان و بلوچستان گفت: قرارگاه در استان با همکاری قرارگاه مرکزی کمپینی تحت عنوان «سرزمین آفتاب» ویژه سیستان و بلوچستان جهت جمع‌آوری کالاهای اساسی برای مردم این استان تعریف و راه‌اندازی کرده است. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

حامد مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان سیستان و بلوچستان با همکاری قرارگاه مرکزی کمپینی تحت عنوان «سرزمین آفتاب» ویژه سیستان و بلوچستان جهت جمع‌آوری کالاهای اساسی برای مردم این استان تعریف و راه‌اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان سیستان و بلوچستان افزود: مردم می‌توانند در جریان پوستن به این کمپین با اعلام آمادگی از طریق پایگاه اینترنتی "https://sayeh.ir" و یا شماره تماس "02163468484" هشت قلم کالا شامل «فرش و گلیم، یخچال و فریزر، گاز، بخاری، ماشین لباسشویی، تلوزیون، کولر و آبگرمکن» که در واقع بیشترین نیازمندی‌های ثبت شده توی پلت‌فرم سایه در مراکز خیریه فعال سیستان و بلوچستان است را برای نیازمندان تامین کنند.

وی ادامه داد: این اقلام با کمک مردم و به ویژه مردم تهران از طریق سامانه سایه تامین و هر هفته‌ برای نیازمندان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود و خیریه‌های سایه آنها را به دست متقاضیان می‌رسانند. همچنین هشتک «#سایه‌تون_مستدام» جهت پیوستن به این کمپین در فضای مجازی تعریف شده است.

سمنانی‌ها بیش از 390 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردندثمرات انقلاب 40 ساله ـ استان‌ها|ساخت 17266 واحد مسکن شهری و روستایی برای نیازمندان کردستانیبرای اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد کمبود اعتبار داریم

مقدم اظهار داشت: همچنین قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان سیستان و بلوچستان همزمان با ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روزهای اخیر تحویل یک باب منزل مسکونی در حاشیه شهر زاهدان و افتتاح دو طرح بزرگ‌ پرورش مرغ گوشتی و کاشت گیاهان دارویی و چای  ترش در  منطقه سیستان را در دستور کار داشت.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان سیستان و بلوچستان افزود: میزان سرمایه‌گذاری یا کمک خیرین برای این طرح‌های اشتغال‌زایی 25 میلیون تومان بوده که طرح‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای 10 نفر ایجاد شغل کرده و البته به صورت تحقیقاتی اجرا شده و اگر موفق باشد در بستر مشاغل خانگی در سطح استان استمرار پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ح

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان سنددار شد

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اخذ سند تفکیکی برای ۲ هزار قطعه از اراضی سایت های طرح نهضت ملی مسکن این استان تاکنون خبر داد. - اخبار استانها -

حسینعلی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان از اخذ سند تفکیکی برای دو هزار قطعه از اراضی سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان تاکنون خبر داد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تامین زمین مهمترین و نخستین اقدام در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن است، تاکید کرد: همکاران ما در معاونت املاک و حقوقی این اداره کل به منظور تسهیل در امر اخذ پروانه ساختمانی نیز اخذ تسهیلات بانکی در اجرای این طرح مهم بعد از تامین زمین مورد نیاز با همکاری اداره کل ثبت اسناد استان و تهیه صورتجلسه تفکیکی نسبت به اخذ سند این اراضی اقدام کردند.

وی گفت: همچنین با توجه به اینکه از مسائل اساسی در بحث جانمایی زمین این است که تامین زیرساخت های مورد نیاز آن با هزینه های کمتر و قیمت مناسب تر فراهم شود این مهم در سایت های طرح نهضت ملی مسکن استان به بهترین نحو مورد توجه قرار گرفت بطوری که این استان در حال حاضر از استان های پیشتاز در اجرای این طرح بشمار می رود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همواره تلاش همکاران ما بر این بود که اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان را علاوه بر اراضی در اختیار این اداره کل از محل شناسایی زمین های بلا استفاده و مازاد در اختیار سایر دستگاه های دولتی و سایر موارد مورد امکان تامین کنند، افزود: اخذ سند برای 180 هکتار از اراضی مازاد دستگاهای اجرایی استان بنام سازمان ملی زمین و مسکن و رفع تصرف حدود 200 هکتار از اراضی دولتی گامی ارزشمندی در تامین اراضی مورد نیاز این طرح ملی در استان بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی صنایع و واردات در برابر صادرات
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • برگ برنده ایران در تامین امنیت غذایی/انبارها پُر از کالاست
  • ۲ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان سنددار شد
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • تامین ارز صنایع ،دارو و کالاهای اساسی از مرز ۱.۹ میلیارد دلار گذشت