Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آبي و اناري پوشان در شب درخشش دروازه بان حريف به يک پيروزي خفيف دست يافتند.
به گزارش آريا، بارسلونا و وايادوليد از هفته بيست و چهارم لاليگا به مصاف هم رفتند که اين بازي با يک گل به سود بارساي ميزبان تمام شد. بارسا با اين پيروزي امتيازي شد تا اختلافش با اتلتيکو مادريد را به 7 برساند. بارسا در شبي که والورده به سوارز استراحت داده بود در دقيقه 19 روي پاس زيباي مسي صاحب نخستين موقعيت جدي خودش شد اما دمبله نتوانست از موقعيت تک به تک به خوبي استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم ميزبان در دقيقه 42 روي يک ضد حمله پس از خطاي بازيکن حريف روي پيکه صاحب پنالتي شد که مسي توانست آن را به گل تبديل کند.
بارسا در دقيقه 52 تا آستانه گلزني پيش رفت اما دروازه بان وايادوليد توانست با يک عکس العمل تماشايي مانع از وارد شدن ضربه والي مسي به درون دروازه شود. آبي و اناري پوشان که در اين دقايق تيم برتر ميدان بودند در دقيقه 66 مي توانست گلزني کنند اما اين بار هم جوردي ماسيپ با يک عکس العمل خوب ضربه سوارز را دور کرد و مسي در برگشت نتوانست دروازه را باز کند. سوارز در دقيقه 74 روي سانتر مسي مي توانست گلزني کند اما تعللش باعث شد اين فرصت خوب هم از دست برود. بارسا در دقيقه 84 روي همکاري خوب سوارز و کوتينيو پس از خطا روي ستاره برزيلي بار ديگر صاحب پنالتي شد اما دروازه بان وايادوليد که شب درخشاني را سپري کرد توانست ضربه مسي را مهار کند. ماسيپ که بدون شک ستاره ميدان در اين بازي بود در دقيقه 92 بار ديگر با يک واکنش زيبا مانع از گلزني سوارز در اين بازي شد.

روسونري با شکست تيم آتالانتا توانست به جمع 4 تيم برتر جدول سري آ راه يابد. تيم ميلان در هفته بيست و چهارم سري آ از ساعت 23 مهمان آتالانتا بود که اين بازي جذاب در نهايت با نتيجه 1-3 به سود شاگردان گتوزو تمام شد. ميلان با اين پيروزي 42 امتيازي شد و به رده چهارم جدول صعود کرد. آتالانتاي ميزبان ابتدا در دقيقه 33 به گل رسيد اما پيونتک در ادامه روند درخشان خودش موفق شد در دقيقه 45 با يک ضربه زيبا بازي را مساوي کند. شاگردان گتوزو در دقيقه 55 با شوت تماشايي چالهان اوغلو به گل دوم خودشان هم دست يافتد. مهاجم جديد ميلان در دقيقه 61 توانست با ضربه سر روي کرنر ارسالي بار ديگر گلزني کند تا اين بازي سرنوشت ساز مقابل تيم آتالانتا که مدعي کسب سهميه ليگ قهرمانان در اين فصل بوده با اختلاف دو گل به سود اين تيم به پايان برسد.  

شاگردان گوارديولا راهي مرحله يک چهارم جام حذفي شدند. تيم منچسترسيتي از ساعت 21 در دور پنجم جام حذفي انگليس مهمان تيم نيوپورت کانتي بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 1-4 به سود تيم گوارديولا به پايان رسيد تا آن ها راهي مرحله يک چهارم نهايي شوند. بازي در نيمه اول بدون گل تمام شد اما سيتي در دقايق 51 و 75 توسط سانه و فودن به گل رسيد. تيم ميزبان در دقيقه 89 توانست يکي از گل ها را جبران کند اما فودن و محرز در دقايق 89 و 94 گلزني کردند تا اختلاف به سه گل برسد. قرعه کشي دور يک چهارم نهايي پس از ديدار دوشنبه شب تيم هاي چلسي و منچستريونايتد برگزار مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا مسي ميلان پيونتک سيتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی

تنیسورهای روسی و ایتالیایی به مرحله نیمه‌نهایی مسترز میامی راه یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیل مدودف، تنیسور روسی و نفر چهارم جهان در مرحله یک‌چهارم نهایی مسترز میامی نیکلاس هری (نفر 23 جهان) از شیلی را شکست داد و به نیمه‌نهایی صعود کرد. مدت زمان این مسابقه یک ساعت و 41 دقیقه بود.

در دیگر بازی این مرحله یانیک سینر، برنده گرنداسلم استرالیا 2024 و نفر سوم جهان با نتیجه 6 بر 4، 6 بر 2 توماس ماچاک نماینده جمهوری چک (نفر 60 جهان) را از پیش‌رو برداشت و صعود کرد.

بدین ترتیب دانیل مدودف و یانیک سینر در مرحله نیمه‌نهایی مسترز میامی رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

پایان همکاری نواک جوکوویچ با مربی‌اش

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • فریاد شادی حصار در پُرگل‌ترین بازی آسیا(عکس)
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • اسپانیا ۳ - ۳ برزیل/ درخشش نوجوانان در نبرد بزرگان + فیلم
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید