Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:35:40 GMT

«درحلقه رندان» با یادی از شاعر ریاضی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۴۰۲۷

«درحلقه رندان» با یادی از شاعر ریاضی

صد و پنجاه و یکمین محفل طنز «در حلقه رندان» با یادی از کیومرث منشی زاده در حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،  صد و پنجاه و یکمین محفل طنز «در حلقه رندان» دوشنبه، 29 اسفند یا حضور جمعی از شاعران و طنزپردازان و با اجرای «امیر حسین مدرس» در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه «عباس سجادی» به عنوان مهمان ویژه حضور دارد. سجادی، شاعر، ترانه سرا ، منتقد ادبی و مجری تلویزیون است. مدیریت امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سر داوری بخش ترانه نخستین جشنواره شعر فجر، تأسیس و مدیریت انجمن ترانه سرایان ایران و عضویت در شورای شعر سازمان صدا و سیما در کارنامه کاری سجادی به چشم می خورد.

 

در این برنامه در کنار شعر خوانی ، آیتم طنز توسط صابر قدیمی، اجرای موسیقی توسط مهدی فرج الهی و اجرای استند کمدی توسط سعید طلایی، یادی از «کیومرث منشی زاده »خواهد شد. منشی زاده، شاعر و طنزپرداز ایرانی است که به شاعر ریاضی معروف است. قرمز تر از سفید،یک شعر بلند، گزیده اشعار و سفرنامه مرد مالیخولیایی رنگ‌پریده از جمله کتابهایی است که منشی زاده به رشته تحریر در آورده است.داریوش مهرجویی فیلم مستندی با نام «شعر رنگی» از زندگی منشی زاده ساخته است.منشی زاده در سال ۱۳۹۶ بر اثر سکته مغزی درگذشت.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمله تروریستی راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن حادثه تروریستی وزیر ارشاد حادثه تروریستی زاهدان خبرگزاری شبستان نماز جمعه انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن کیومرث منشی زاده حلقه رندان حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • یادی از شکست آمریکا در طبس
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • یادی از ماهچراغ
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • هوش مصنوعی دوربین‌ها را شاعر کرد!