Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:46:58 GMT

ایگواین- پیاتک؛ روسونری بهتر می‌دانست

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۴۰۵۶

ایگواین- پیاتک؛ روسونری بهتر می‌دانست

همزمان با درخشش خارق‌العاده کریستوف پیاتک برای آث میلان، هوادران چلسی در انگلیس با انتقاد از مدیریت این باشگاه می‌گویند چرا ما به جای ایگواین، پیاتک را به لندن نیاورده‌ایم.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش خارق‌العاده کریستوف پیاتک برای آ ث میلان همچنان ادامه دارد. او دیشب هم در بازی این تیم مقابل آتالانتا با به ثمر رساندن دو گل بسیار حساس، باعث شد میلان درحالی که عقب افتاده بود به بازی برگشته و در نهایت پیروز از زمین بیرون بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما درخشش پیاتک باعث شده در آن سوی اروپا، هواداران چلسی با انتقاد از مدیریت و کادر فنی این تیم، این سوال را مطرح کنند که چرا چلسی به جای پیاتکی که تا این حد آماده است، گونزالو ایگواین را جذب کرده.

 

این در حالی است که مائوریسیو ساری از مدتها پیش به دنبال جذب ایگواین 31ساله بود و بارها گفته بود به علت شناختی که از او دارد هر طور شده می‌خواهد ایگواین را در لندن ببیند. ساری در فصل 2015-2016 در باشگاه ناپولی با ایگواین کار کرده بود.

 

اما چلسی مجبور بود منتظر بماند چون ایگواین یوونتوسی به صورت قرضی به میلان منتقل شده بود و روسونری مایل نبود تا زمانی که برای او جایگزینی پیدا نکرده، ایگواین را به تیم دیگری واگذار کند.

 

 

جایگزین ایگواین در میلان کسی نبود جز کریستوف پیاتک، مهاجم لهستانی 23ساله که پیش از پیوستن به میلان برای جنوا گلهای زیادی به ثمر رسانده بود و در فوتبال ایتالیا خیلی‌ها می‌دانستند که با ظهور یک گلزن تمام‌عیار و پدیده‌ای فوق‌العاده روبرو هستند.

 

اما نکته جالب که هواداران چلسی این روزها به آن استناد می‌کنند این است که همان روزها شایعاتی مبنی بر تمایل چلسی به جذب پیاتک هم مطرح شده بود. اما در نهایت مدیران چلسی تصمیم گرفتند از سرمربی‌شان حمایت کرده و مهاجمی را جذب کنند که او می‌خواهد: گونزالو ایگواین.

 

 

پیاتک در نهایت با قراردادی به ارزش 35میلیون یورو به میلان پیوست و باعث شد ایگواین روسونری را ترک کرده و تا پایان فصل به عنوان بازیکن قرضی به استمفوردبریج بپیوندد.

 

ایگواین در جریان پیروزی 5-0 چلسی مقابل هادرزفیلد، که دومین بازی‌اش برای چلسی بود، دو گل به ثمر رساند ولی تعداد کل گلهای او برای آبی‌های لندن تا این لحظه همین 2 گل بوده است. البته ایگواین روزهای اول حضورش در چلسی را سپری می‌کند و نباید این نکته را از نظر دور داشت.

 

 

اما پیاتک از زمان پیوستن به روسونری در ماه ژانویه تا کنون 5 بازی برای این تیم انجام داده و شش گل به ثمر رسانده است. پیاتک تنها در یک بازی موفق به گلزنی نشده است. همین نمایش درخشان پیاتک بوده که باعث شده هواداران چلسی به انتقاد از مدیریت باشگاه بپردازند و بگویند با چه منطقی پیاتک را رها کرده و به دنبال جذب ایگواین رفته‌اند.

 

 

ایگواین آث میلان کریستوف پیاتک چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایگواین آث میلان کریستوف پیاتک چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!

به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته چلسی را ترک کرد و با قراردادی به ارزش ۲۳ میلیون یورو به میلان پیوست تا تجربه بازی در رقابت‌های سری آ ایتالیا را هم به دست آورده باشد.

در فصلی که میلان عملکرد چندان خوبی نداشت، این ستاره آمریکایی یکی از بهترین بازیکنان میلان بود و یکی از موفق‌ترین فصل‌هایش تا به امروز را با به ثمر رساندن ۱۳ گل و ارسال هشت پاس گل در 45 بازی سپری کرد.

پولیشیچ در گفتگو با اظهار داشت:« باید بگویم که در واقع از دشواری بسیاری از بازی‌ها در این لیگ و از جذابیت آن غافلگیر شدم. فکر می‌کنم که حضور در فوتبال ایتالیا آزمون بسیار جذاب و بزرگی برای من بوده است.

احساسم این است که بخش مهمی از این موفقیت به دلیل فرصتی است که در اینجا به من داده شد. من زمان زیادی داشتم که نشان دهم توانایی انجام چه کارهایی را دارم و نقشی خلاقانه و آزادی عمل زیادی در بسیاری از دیدارها به من دادند که اعتماد به نفسم را به شکل قابل توجهی بالا برد.»

دیگر خبرها

  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲