Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از کاربران منتظر رونمایی گوشی جدید شیائومی یعنی می ۹ - Mi 9 در ۲۰ فوریه هستند. این به آن معناست که رونمایی این گوشی با محصولات سامسونگ در یک روز انجام خواهد گرفت. برای داغ کردن رقابت پرچمداران این دو شرکت، مسئولان اجرایی شیائومی اطلاعات جدیدی درباره این گوشی منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین اطلاعاتی که توسط این افراد منتشر شده، درباره پرازنده این گوشی است. طبق خبر جدیدی که منتشر شده، پردازنده می ۹ تراشه Snapdragon 855 خواهد بود. به گفته شانگ وانگ یکی از مسئولان شیائومی این نتیجه از همکاری نزدیک شیائومی و کوالکام و به لطف مرکز تحقیق و توسعه این شرکت در ایالات متحده آمریکا است.

تنظیمات پردازنده ۱ + ۳ + ۴ هسته اصلی در Snapdragon 855 پیشرفت ۴۵ ٪ عملکرد دستگاه را نسبت به مدل 845 Snapdragon وعده داده است؛ همچنین در این دستگاه GPU افزایش ۲۰ درصدی خواهد داشت. از همه این موارد مهم‌تر بارگیری سه برابر سریع‌تر موتور AI است. این تراشه پیشرفت‌های دیگری را نیز ارائه می‌دهد. از این موارد می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi 6 و ویدئو HDR10+ اشاره کرد.

نتایج آزمایش بنچمارکی که به تازگی منتشر شده است، ادعای شیائومی درباره ارائه گوشی سریع‌تر از مدل قبلیش را تائید می‌کند. گوشی می ۹ سریع‌تر از بقیه هم‌رده‌های خود در گذشته خواهد بود. اگر بر اساس امتیاز‌هایی که سایت AnTuTu از بنچمارک شیائومی منتشر کرد، قضاوت کنیم، متوجه می‌شویم ممکن است عملکرد این دستگاه شیائومی حتی بالاتر از ۴۵ درصد بهبود یافته باشد. به هر حال، سایر خبر‌های رسمی در مورد Mi 9، پشت این گوشی بسیار پرطرفدار را نشان می‌دهد و عکس‌هایی از دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی آن منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد

انتهای پیام/

نتایج بنچمارک گوشی Mi 9

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری شیائومی پردازنده گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از گوشی در سرویس بهداشتی خطرناک است!

ایتنا - استفاده از گوشی همراه در سرویس بهداشتی می‌تواند برای سلامتی‌تان مضر باشد.
یک تحقیق انجام شده توسط Primary Washroom Hygiene نشان می‌دهد که استفاده از تلفن‌های هوشمند در سرویس بهداشتی باعث وجود سطح بالایی از آلودگی بیولوژیکی می‌شود.

این تحقیق که روی ده‌ها گوشی هوشمند انجام شد، بیش از ۵۰ درصد این گوشی‌ها «به شدت آلوده» به میکروب بودند.

محققان یک نظرسنجی شامل بیش از ۲۰۰۰ شرکت‌کننده را انجام دادند تا عادات استفاده از تلفن همراه را در عموم مردم بیابند.

در این نظرسنجی، از هر چهار بزرگسال یک نفر اعتراف کرده است که هرگز گوشی هوشمند خود را تمیز نمی‌کند و ۵۹ درصد از شرکت کنندگان گفته‌اند که در سرویس بهداشتی از تلفن خود استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، ۱۵ درصد از این افراد اعتراف کرده‌اند که هر بار که از دستشویی استفاده می‌کنند، دست‌های خود را نمی‌شوینند؛ به این معنی که ممکن است باکتری‌ها را به تلفن هوشمند خود منتقل کنند، حتی اگر در خود سرویس بهداشتی از آن استفاده نکنند.

مردان ۱۰ درصد بیشتر از زنان اعتراف کردند که تلفن خود را همراهشان به دستشویی می‌برند و ۲۴ درصد از آنها هر بار این کار را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • یاماها، یک اسطوره ژاپنی
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۲۷ فروردین)
  • استفاده از گوشی در سرویس بهداشتی خطرناک است!
  • گوشی‌های سامسونگ در برابر شیائومی؛  کدام یک در 2024 پیروز میدان خواهد بود؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟
  • طراحی گوشی جدید ریلمی فاش شد