Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@04:09:43 GMT

شهید راه نظم و امنیت در خرم‌آباد تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۴۱۲۹

شهید راه نظم و امنیت در خرم‌آباد تشییع شد

به گزارش ایکنا از لرستان، مراسم تشییع و خاکسپاری جابر بیرانوند، شهید راه نظم و امنیت صبح امروز یک‎شنبه، 28 بهمن‌ماه با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان استان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم از ستاد فرماندهی انتظامی لرستان به طرف گلزار شهدای شهر خرم‌آباد تشییع شد.
بنا بر این گزارش، ساعت 2 بامداد 17 بهمن‌ماه سال‌جاری، مأموران گشت انتظامی شهرستان خرم‌آباد حین گشت‌زنی در محله دره‌گرم این شهر، به دو سرنشین خودرو پراید که در کنار پمپ‌ بنزین پارک شده بود، مشکوک شدند که آن‌ها به‌‌محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی می‌کنند، مهاجمان به تانکر خالی سوخت گاز مایع که در محوطه پمپ‌ بنزین پارک شده بود تیراندازی می‌کنند که به انفجار مهیب و شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های مجاور منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این درگیری، نجم‌الدین باوی، از سربازان دلاور و جان‌ بر کف نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همچنین جابر بیرانوند، افسر ناجا نیز به‌شدت مجروح شد که پس‌ از چند روزی که در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد بستری بود، با پیشنهاد و رضایت خانواده، غروب روز پنج‌شنبه، 25 بهمن‌ماه از بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد، به بیمارستان ولی‌عصر(عج) ناجا تهران منتقل شده بود که جمعه، 26 بهمن‌ماه به مقام والای شهادت نائل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی جابر بیرانوند نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کمک ۱۰ میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد