Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی گفت: هرچه داریم از برکت خون شهداست و تا زمانی که هنرمندان و شاعران در مسیر ارزش های اسلام و انقلاب حرکت کنند دشمنان جرات تهاجم به فرهنگ ما را نخواهد داشت.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی نیز در این آیین برگزاری چنین جشنواره‌هایی را در شکوفاسازی و بالفعل کردن استعدادهای بالقوه مهم و تاثیرگذار خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید حسین زاده رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را حمایت از برگزاری جشنواره‌هایی با محوریت تولید آثار فاخر در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری عنوان کرد.

در این جشنواره در بخش اصلی محمد شکری‌فرد به عنوان نفر نخست، ابراهیم غفاری به عنوان نفر دوم و عارف ساسانی به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

همچنین در بخش آزاد امیر حسین دوست‌زاده به عنوان نفر نخست، وجیهه اقبالی به عنوان نفر دوم و یعقوب حضرتی به عنوان نفر سوم معرفی شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شبستر جشنواره شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تقویت بنیه فرهنگی در استان از طریق طرح شهید آوینی در دستور کار قرار دارد.

اعظم روانشاد روز سه‌شنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی شهرستان کوهدشت ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع افزود: هدف از برگزاری این طرح شنیدن دغدغه‌ها و نظرات هنرمندان و تاثیرپذیری برای برنامه‌های پیش‌رو در سال جاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود در شهرستان کوهدشت، گفت: هنرمندان این شهرستان طی سال گذشته فعالیت‌های ارزشمندی در جشنواره‌های مختلف فرهنگی هنری داشتند که قابل تقدیر است.

وی گفت: بهترین ابزار انتقال مفاهیم الهی و ارزش‌ها و اندیشه‌های والای انسانی به مخاطب زبان فرهنگ و هنر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان حضور هنرمندان را در راستای مردمی کردن برنامه‌ها را موثر دانست و افرود: مردمی‌سازی فرهنگ و هنر اولویت اصلی این دستگاه فرهنگی است و سپردن مسایل فرهنگی به مردم نافی وظیفه نظارتی و هدایتی نیست.

روانشاد با اشاره به اینکه در طرح شهید آوینی نقش جدی حلقه‌های میانی مانند دفاتر انجمن‌های هنری و ادبی توجه جدی صورت گرفته است، افزود: مجموعه‌هایی که نقش حلقه‌های میانی را ایفا می‌کنند در این قرارگاه از کارهای برتر و ترازشان که قابلیت حل مسئله و جریان‌سازی را دارند حمایت می‌شوند.

وی گفت: دبیرخانه‌های تخصصی به منظور تمرکززدایی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری از مرکز استان با توجه به ظرفیت‌های هر شهرستان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • تئاتر زبانی صلح‌آمیز است
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت