Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پیکر شهید علی خادمی از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان شامگاه شنبه بر روی دستان مردم قوم بختیاری منطقه جوی آباد، مسیری چند کیلومتری با جمعیتی چند هزار نفری از چهارراه شمس خمینی‌شهر به سمت مسجد امیرالمومنین(ع) جوی آباد تشییع شد.

پیکر شهید علی خادم نیز امروز یکشنبه 28 بهمن ساعت 10 صبح از شاهین‌شهر به سمت امامزاده سید محمد خمینی‌شهر و در گلزار شهدای این امامزاده خاکسپاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم وداع با شهیدان ابراهیم براتی و یحیی براتی از شهدای شهر درچه نیز شامگاه گذشته در محله احمدآباد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و امروز یکشنبه 28 بهمن از ساعت 14 بعد از ظهر از میدان امام شهر درچه به سمت گلزار شهدای محله احمدآباد بر روی دستان مردم تشییع و به خاک سپرده می‌شود. 

همچنین مراسم وداع با شهید حسنعلی ترکیان از دیگر شهدای شهر درچه شب گذشته در مسجد ابوالفضل محله ولاشان با سخنرانی حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی و مداحی جواد حیدر برگزار شد و مراسم تشییع نیز با حضور اقشار مختلف مردم امروز یکشنبه  28 بهمن از ساعت 14 بعد از ظهر از میدان امام شهر درچه به سمت گلزار شهدای محله ولاشان تشییع و به خاک سپرده می‌شود. 

 

انتهای پیام/م 

 

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت  علی خادمی در خمینی شهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کبری شرعی، مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد روز گذشته بر اثر کهولت سن در ۸۵ سالگی به فرزند شهیدش پیوست.

شهید محمدحسین عبدالله نژاد درسال ۱۳۶۵ در مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات