Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که تا به الان مخفیگاه سرکرده داعش مشخص نشده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سومریه نیوز، یحیی رسول، سخنگوی عملیات مشترک عراق گفت: تا به الان مکانی که در آن ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش مخفی شده باشد، مشخص نشده و در صورتی که ما مخفیگاه وی را پیدا کنیم، آن را هدف قرار می‌دهیم و وی را از بین می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اظهارات پس از آن مطرح شده که برخی از رسانه‌های جهانی اخباری مبنی بر این منتشر کردند که ابوبکر بغدادی در حال حاضر تحت حفاظت شدید آمریکا قرار دارد.

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی عراقی در مصاحبه با خبرگزاری اردنی پترا گفت، احتمال می‌رود که سرکرده داعش به همراه پنج تن از دستیارانش در منطقه کوچکی در دیر الزور سوریه محاصره شده باشد.

این منبع عنوان داشت، یگانی آمریکایی نیرو‌های داعش را در آخرین مقرشان در سوریه در منطقه کوچکی در دیر الزور محاصره کرده است که مساحت این منطقه بیشتر از هفت کیلومتر نیست و این منطقه در مجاورت با مرز‌های عراق قرار دارد.

این منبع گفت: نیرو‌های عراقی آماده هرگونه رویارویی با تحولاتی که ممکن است رخ دهد، هستند تا از مرز‌های عراق در مقابل ورود تروریست‌ها حفاظت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرماندهی عملیات عراق البغدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تقدیر از زحمات فرماندهی، پرسنل و بسیجیان در تمامی عرصه‌های مختلف در سطح شهرستان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از ملت غیور ایران بوده که بنیانگذار انقلاب اسلامی، فرمان تشکیل این نهاد مکتبی را در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ در نخستین روزهای طلوع خورشید انقلاب اسلامی را صادر کردند تا پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب اسلامی باشد.

فرماندار دیلم گفت: امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری همه مردم ایران اسلامی و غیور مردان نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و به ویژه سپاه پاسداران است.

وی افزود: همانطور که در عملیات پیروزمندانه وعده صادق مشاهده شد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح، پاسخی قاطعانه، تنبیهی سخت و عبرت آموز به رژیم منحوس صهیونیستی داد.

در این دیدار فرماندهی و جانشین فراجا شهرستان، رئیس بنیاد شهید و ۲ تن از ایثارگران و خانواده شهدا حضور داشتند.

کد خبر 6086830

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • کدهای سفر اردوغان به عراق
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان