Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج حریرچی با اشاره به اینکه ۱۲ مصدوم حادثه تروریستی زاهدان شرایط بهبودی مناسبی دارند، گفت: یکی از مجروحین در حالی‌که خود نیاز به مراقبت و درمان دارد به فکر روستای دور افتاده‌ای بود که خانه بهداشت ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با جزئیات رسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه تروریستی زاهدان اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مناسبت‌ترین و علمی‌ترین خدمات تشخیصی ودرمانی به این مجروحین ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر  5 مجروحی که در زاهدان و 7 مجروحی که در اصفهان بستری هستند شرایط بهبودی پیش رونده و مناسبی دارند.

حریرچی در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه یکی از مجروحان بستری در بیمارستان اصفهان امروز مرخص می شود، گفت: روند ارائه خدمات درمانی بسیار خوب پیش می رود و برخی از اعمال جراحی باید با در نظر گرفتن زمان علمی مناسب آن در آینده انجام شوند.

 سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به برخورداری از روحیه بسیار مثبت، قوی و با نشاط تک تک مجروحین، خاطرنشان کرد:یکی از مجروحین در حالیکه خود نیاز به مراقبت و درمان دارد به فکر روستای دوره افتاده ای بود که خانه بهداشت ندارد و این نشان از نگرانی این عزیزان برای هموطنانشان است

وی گفت: به لطف خدا و به همت مجموعه همکاران‌مان در نظام بهداشت و درمان، مطلوب‌ترین خدمات تخصصی و فوق تخصصی در حال ارائه به این عزیزان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایرج حریرچی حادثه تروریستی زاهدان وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب لیبرال دموکرات انگلیس در گزارشی اعلام کرد بیمارانی که دچار سکته قلبی در انگلیس می‌شوند باید بیش از ۲۴ ساعت معطل بمانند تا آمبولانس اورژانس سر برسد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، براساس گزارشی که حزب لیبرال دموکرات‌ها امروز منتشر کرد، پارسال در انگلیس، اهداف خدمات آمبولانس، در همه سازمان‌های بهداشت و درمان این کشور، محقق نشد. براساس این گزارش، هدف وزارت بهداشت و درمان انگلیس این است که در موارد حاد، از جمله سکته‌های مغزی یا قلبی، آمبولانس‌ها در مدت ۱۸ دقیقه سر بالین بیمار برسند که تقریب در همه مناطق، پارسال چنین نشد.
در گزارش حزب لیبرال دموکرات‌های انگلیس آمده است مثلا در دو مورد در مناطق وارینگتون (Warrington) و استافوردشایر (Staffordshire) افرادی که خونریزی داشتند، بیش از ۲۵ ساعت منتظر آمبولانس ماندند.
ایندیپندنت نوشت جولیان هارتلی (Julian Hartley)، میدر عامل تامین خدمات در سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس می‌گوید با توجه به کمبود نیروی انسانی، کاهش امکانات، همراه با افزایش درخواست ها، دولت انگلیس باید فورا بودجه بهداشت و درمان را افزایش دهد. وی افزوده در حالی که تقاضا برای خدمات بهداشتی و درمانی هیچ گاه تا این اندازه فراوان نبوده است، مدیران بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها تلاش می‌کنند تا تاخیر‌ها را کم کنند.
به نوشته روزنامه ایندیپندنت، ماه گذشته یک شرکت خصوصی که اخیرا در منطقه شرق انگلیس فعالیت می‌کند، برای اعزام آمبولانس، از هر بیمار ۹۹ پوند می‌گیرد. این روزنامه نوشت پارسال ۳۴ هزار بیمار در درون آمبولانس‌ها در بیرون از بیمارستان‌های انگلیس منتظر ماندند تا در اورژانس بیمارستان‌ها پذیرش شوند و آسیب دیدند.
بر اساس گزارش ماه پیش سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس، هفت میلیون بیمار در این کشور در فهرست انتظار آغاز درمان در بیمارستان‌های دولتی انگلیس اند.

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس