Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یحیی رسول، سخنگوی عملیات مشترک عراق گفت: تا به الان مکانی که در آن ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش مخفی شده باشد، مشخص نشده و در صورتی که ما مخفیگاه وی را پیدا کنیم، آن را هدف قرار می‌دهیم و وی را از بین می‌بریم.

فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که تا به الان مخفیگاه سرکرده داعش مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش  سومریه نیوز، یحیی رسول، سخنگوی عملیات مشترک عراق گفت: تا به الان مکانی که در آن ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش مخفی شده باشد، مشخص نشده و در صورتی که ما مخفیگاه وی را پیدا کنیم، آن را هدف قرار می‌دهیم و وی را از بین می‌بریم.

این اظهارات پس از آن مطرح شده که برخی از رسانه‌های جهانی اخباری مبنی بر این منتشر کردند که ابوبکر بغدادی در حال حاضر تحت حفاظت شدید آمریکا قرار دارد.

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی عراقی در مصاحبه با خبرگزاری اردنی پترا گفت، احتمال می‌رود که سرکرده داعش به همراه پنج تن از دستیارانش در منطقه کوچکی در دیر الزور سوریه محاصره شده باشد.

این منبع عنوان داشت، یگانی آمریکایی نیروهای داعش را در آخرین مقرشان در سوریه در منطقه کوچکی در دیر الزور محاصره کرده است که مساحت این منطقه بیشتر از هفت کیلومتر نیست و این منطقه در مجاورت با مرزهای عراق قرار دارد.

این منبع گفت: نیروهای عراقی آماده هرگونه رویارویی با تحولاتی که ممکن است رخ دهد، هستند تا از مرزهای عراق در مقابل ورود تروریست‌ها حفاظت کنند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا مدعی سرنگون کردن ۴ پهپاد یمنی شد

فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام در تداوم حملات خود علیه انصارالله یمن، مدعی سرنگون کردن ۴ پهپاد یمنی شد.

به گزارش مشرق، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در تازه‌ترین اطلاعیه خود در خصوص تحولات دریای سرخ ادعا کرد که نیروهای این کشور در دفاع از خود، در ۱۴ آوریل، چهار (پهپاد) را در مناطق تحت کنترل حوثی‌ها در یمن منهدم کردند.

سنتکام افزود که حوثی ها (انصارالله یمن) روز شنبه یک موشک بالستیک ضد کشتی را از منطقه تحت کنترل خود در یمن به سمت خلیج عدن پرتاب کردند که این پرتاب هیچ تلفات یا خسارتی برای کشتی های آمریکایی، ائتلاف یا تجاری نداشته است.

دیگر خبرها

  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده
  • ایران معادلات جدیدی را در سطح منطقه تثبیت کرد+ فیلم
  • واکنش محمد خاتمی به پاسخ سپاه به اسرائیل: مدبّرانه و منطقی بود
  • واکنش سید محمد خاتمی به عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • واکنش سید محمد خاتمی به عملیات سپاه علیه اسراییل
  • عراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند
  • آمریکا مدعی سرنگون کردن ۴ پهپاد یمنی شد
  • واکنش آمریکا به مطلع بودن از عملیات سپاه | کدام کشورها اطلاع داشتند؟