Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری قلهک از دستگیری یکی از اعضای باند ۵ نفره سارقان منزل با کشف ۵۰۰ میلیون ریال طلا و ارز خبر داد و گفت: این متهم با همکاری همدستانش همزمان از ۲ واحد مسکونی سرقت کرده اند.

سرهنگ محمد قدیمی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت: نیمه شب بیست چهارم بهمن ماه امسال یکی از شهروندان با کلانتری تماس و حضور مشکوک یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت را در نزدیکی ساختمانی اعلام کرد که بلافاصله تیم گشت عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک با اشاره به اینکه ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند، یک دستگاه خودروی سواری با ۴ سرنشین و یک موتورسوار در حال فرار از محل می‌باشند، ادامه داد: تیم موصوف به تعقیب متهمان پرداختند و موفق شدند راکب موتورسیکلت را دستگیر و تحت بازرسی بدنی قرار دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی انجام شده ۱۵ میلیون تومان یورو و دلار و مقداری طلاجات از متهم کشف شد، گفت: متهم برای بازجوئی تکمیلی به کلانتری منتقل و تحت بازجوی فنی قرار گرفت.

سرهنگ قدیمی تصریح کرد: با آغاز بازجوئی از متهم، ۲ تن از شهروندان که در همسایگی یکدیگر ساکن بودند به کلانتری مراجعه و اعلام داشتند که از واحد‌های مسکونی آنان مقداری طلا و جواهر، دلار و یورو سرقت شده است.

وی بیان داشت: با شناسایی اموال مسروقه توسط مالباختگان، سارق که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به سرقت اموال کشف شده از ۲ واحد به طور همزمان با همکاری سایر همدستانش اعتراف کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه متهم در ادامه بازجوئی به ۵ فقره سرقت منزل با سایر همدستانش اعتراف کرد، افزود: تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد.

بنا بر این گزارش کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: متهم دستگیری سرقت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین

سرهنگ رفعتی نژاد جانشین انتظامی شهرستان قاین گفت: در پی چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان قاین، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
 
او افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قاین با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، یک سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند. 

سرهنگ رفعتی نژاد اظهار کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه و با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت احشام به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاین با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد؛ از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه