Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:53:37 GMT

ایکاردی هم‌چنان غائب بزرگ اینتر

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۴۷۹۵

ایکاردی هم‌چنان غائب بزرگ اینتر

در فهرست اینتر برای دیدار برابر سامپدوریا نامی از مهاجم جنجالی آرژانتینی این تیم به چشم نمی‌آید.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، اینتر در هفته بیست و چهارم رقابت‌های سری A به مصاف سامپدوریا خواهد رفت.

اسپالتی فهرست بازیکنان تیمش برای این دیدار را اعلام کرد که در بین آن‌ها نامی از مائورو ایکاردی، کاپیتان این تیم به چشم نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکاردی چند روز پیش حاضر نشد که برای دیدار با راپیدوین راهی اتریش شود و همین باعث شد تا باشگاه اینتر بازوبند کاپیتانی را از او بگیرد و به هاندانوویچ بدهد.

با وجود این که غیبت ایکاردی در فهرست اینتر به خاطر دلایل انضباطی است اما اسپالتی تاکید کرد که به خاطر آسیب‌دیدگی جزئی مهاجم آرژانتینی تیمش را در فهرست دیدار برابر سامپدوریا قرار نداده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مائورو ایکاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان

محسن رضایی در سفر به قم در دیدار با اعضای شورای نگهبان، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: پس از انقلاب، خلا‌های سیاسی اداره کشور به برکت نظام اسلامی و ایجاد نهاد‌های نظارتی و انتخاباتی برطرف و خلا بزرگ نظامی و امنیتی و وابستگی محض به بیگانگان نیز به همت فرماندهان و جوانان فداکار رفع شد؛ اما درخصوص مسائل اقتصادی، کشور هنوز راه زیادی تا نقطه مطلوب دارد که مهمترین اقدام لازم برای حل این مشکل، اصلاح حکمرانی اقتصادی و تغییر رویه‌های آن است.

وی افزود: تصدی‌گری دولت و تمرکزگرایی، از معضلات بزرگ و موانع پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی است و دولت ومجلس باید از نقش و سپردن مسئولیت تصدی‌گری به وزارتخانه‌ها به نقش سیاست‌گذاری و نظارتی تغییر رویه دهد و اختیارات بیشتری به استان‌ها در جهت تمرکززدایی داده شود.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر لزوم اعطای کلیه امور اجرایی کشور به مردم اظهار کرد: شورای نگهبان در این حوزه می‌تواند کمک‌رسان باشد.

رضایی در این سفر با آیات شب‌زنده‌دار، میرباقری، حسینی بوشهری، کعبی، قمی، مدرسی یزدی و اراکی دیدار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • اطلاعیه قطع گاز در قلعه چنان
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟