Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:12:33 GMT

مرحله دوم لیگ دسته یک هندبال کشور در برازجان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۴۹۵۶

مرحله دوم لیگ دسته یک هندبال کشور در برازجان آغاز شد

بوشهر- ایرنا- مرحله دوم لیگ دسته یک هندبال کشور در گروه 'ب' روز یکشنبه با حضور چهار تیم در برازجان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، هشت تیم مرحله دوم لیگ یک هندبال کشور در قالب 2 گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند که میزبانی گروه دوم این بازی ها به شهر برازجان واگذار شده است.
در این گروه تیم های پرواز اصفهان، مقاومت البرز، بهنام زاهدان و ستارگان دشتستان به مدت پنج روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روز نخست این رقابت ها مقاومت البرز 29 بر24 از سد بهنام زاهدان گذشت و ستارگان دشتستان نیز با نتیجه 28 بر 27 برابر پرواز اصفهان پیروز شد.
تیم های زغال سنگ طبس، کیمیا کاشت کردستان، پیشگامان یزد، هیات ماهشهر نیز چهار تیم گروه نخست هستند که در یزد به مصاف یکدیگر می روند.
با پایان یافتن این مرحله از مسابقات 2 تیم برتر هر گروه راهی دور نهایی می شوند تا از میان این چهار تیم 2تیم اول و دوم راهی لیگ برتر شوند.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هندبال ليگ يك كشور برازجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر ارسلان دمیرچی به خبرنگار صدا و سیمای گفت: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب زن و مرد گیلان در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و ۸ هزار و ۲۹۲ نفر هم در گروه آزمایشی علوم انسانی صبح امروز، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی در گیلان با یکدیگر رقابت کردند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون‌های سراسری، گفت: عصر امروز هم هزار و ۲۱۹ داوطلب در گروه هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در گروه زبان‌های خارجی در گیلان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دکتر ارسلان دمیرچی از شرکت ۱۱ هزار و ۹۱۳ داوطلب زن و مرد گیلانی در گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: نتیجه مرحله نخست کنکور نیمه اول خرداد و نتیجه نهایی هم هفته آخر شهریور اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۲۷ هزار و ۸۰۱ داوطلب زن و مرد گیلانی در مرحله نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شرکت کردند که از این تعداد داوطلب، ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر زن و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر مرد هستند.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • تراز هر ۲ نوبتِ کنکور متفاوت از یکدیگر اعمال می‌شود
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور