Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۵۰ اثر در حوزه داستان و نمایشنامه نویسی به دبیرخانه ارسال شده است.

وی ادامه داد: از مهمترین اولویت‌های ما در دوران خدمت در حوزه ارشاد، بحث شهرستان محوری و تمرکززدایی بوده است
جعفری گفت: در هر شهرستان دو یا سه برنامه تعریف شده وجود دارد و ایجاد دبیرخانه برای برنامه‌های فرهنگی و هنری در دستور کار ما بوده که با ایجاد خانه‌های جدید رمق تازه ایی به حوزه فرهنگ و هنر داده شده است

سپس محمدی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در بیان داشت: با تلاش همه جانبه مدیران شهرستان و مجموعه فرهنگ و هنر استان، شهرستان هرسین از برترین شهرستان‌ها در حوزه نویسندگی است خیلی از موضوعات پیش بینی شده در این جشنواره در بخش حقوق شهروندی و توسعه شهری در آینده بازخورد مناسبی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: ترویج مطالعه و فرهنگ کتابخوانی می‌تواند شهر هرسین را به پویایی رساند و این امر امکان پذیر نیست مگر با همکاری همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  گفت: این جشنواره در چهار بخش داستان و داستان کوتاه، نمایشنامه نویسی صحنه ای، نوجوان و به مناسبت جشن‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی بخش ویژه چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: دریافت آثار در این جشنواره جهت حمایت از محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد و نویسندگان تا پایان بهمن فرصت ارسال آثار را دارند.

تیموری بیان داشت: در بخش داستان کوتاه و نمایشنامه موضوعات آزاد می‌باشد، اما اولویت‌ها ترویج فرهنگ مطالعه، شهر و حقوق شهروندی، شادی و امید، صلح و دوستی، مهربانی با طبیعت، حفاظت از محیط زیست، جهان به دور از خشونت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد، ترویج فرهنگ گفتگو، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در اولویت پذیرش خواهند بود.

گفتنی است؛ این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کرمانشاه، اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه، فرمانداری و ادارات و هنرمندان شهرستان هرسین برگزار خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

جشنواره داستان و نمایشنامه نویسی هرسین برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به یاسر احمدوند آمده است:

"نظر به نقش صنعت چاپ کشور در تولید و نشر آثار مکتوب و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی و ایرانی و اهمیت آن در چرخه تولید و اشتغال زایی و نیز ضرورت معرفی توان و ظرفیت این صنعت فرهنگی و ارج نهادن به تلاشگران عرصه چاپ و نشر و تبین گفتمان فرهنگی در قالب برگزاری رویدادهای ملی، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان  «رئیس شورای راهبردی بیست و چهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال با بهره‌گیری از ظرفیت های سازمانی و صنفی در برگزاری هرچه با شکوه تر این رویداد ارزشمند فرهنگی موفق و موید باشید."

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت