Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیرصنعت با اعلام، ابلاغیه رئیس جمهور مبنی بر ممنوعیت صادرات مرغ اعلام کرد که با توجه به اینکه قیمت مرغ در بازار داخلی به شدت افزایش یافته، صادرات این محصول از ابتدای اسفند ماه سال جاری تا پایان ماه رمضان سال آینده ممنوع است. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ اقتصادی صنعت و تجارت کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا رحمانی با ارسال نامه ای به میر اشرفی رئیس گمرک کشور اعلام کرد که بر اساس تصمیم نهمین جلسه شورای هماهنگی اقتصادی ابلاغی طی نامه رئیس جمهور و بر اساس تصمیمات بیست و دومین کاگروه تنظیم بازار کشور به دلیل اینکه قیمت مرغ در بازار داخلی به شدت افزایش یافته است، لذا به منظور مدیریت عرضه و تقاضا در بازار داخلی صادرات این محصول از ابتدای اسفند سال جاری تا پایان ماه مبارک رمضان سال آینده ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، این ابلاغیه رئیس جمهور به گمرکات اجرایی کشور نیز ابلاغ شده است.

مرغ بالای 11 هزار و 500 هزار تومان نخرید

انتهای پیام/

R1342/P/S7,78,83/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه مرغ و ماهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه مرغ و ماهی اتحادیه مرغ و ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد کمک فرانسه به برزیل برای ساخت زیردریایی اتمی

رئیس‌جمهور در سفر به برزیل به همتای خود گفت آماده کمک به این کشور آمریکای لاتین برای ساخت زیردریایی اتمی است.

به گزارش ایسنا، «امانول ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه که به برزیل سفر کرده است، گفت پاریس آماده کمک به برازیلیا برای توسعه زیردیایی با قابلیت اتمی است.

ماکرون که روز چهارشنبه و در جریان مراسم راه‌اندازی سومین زیردریایی دیزلی کلاس «ریاچوئلو» با طراحی فرانسوی سخنرانی می‌کرد، گفت: «می‌خواهم فصل جدیدی را برای زیردریایی باز کنیم و درحالی‌که کاملا به تمام تعهدات منع اشاعه احترام می‌گذاریم، به سمت پیشران هسته‌ای حرکت کنیم. فرانسه در کنار شما خواهد بود».

برنامه توسعه زیردریایی برزیل در سال ۲۰۱۸ و پس از انعقاد توافق امنیتی میان «لولا داسیلوا» رئیس‌جمهور این کشور و «نیکلا سارکوزی» رئیس‌جمهور پیشین فرانسه با هدف برنامه‌ریزی برای مدرن‌سازی نیروی دریایی برزیل تنظیم شد.

تاکنون تنها پنجم عضو دائم شورای امنیت و همچنین هند زیردریایی‌های اتمی در اختیار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت رئیس‌جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور
  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • پیشنهاد کمک فرانسه به برزیل برای ساخت زیردریایی اتمی
  • قیمت مرغ تا پایان ماه رمضان نوسانی ندارد
  • پیدا و پنهان اقتصاد در سالی که گذشت!
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
  • تلخ و شیرین اقتصاد در ۱۴۰۲