Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@00:28:21 GMT

درگیری ساکنان محلی با گله فیل ها در هندوستان! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۵۱۷۳

درگیری ساکنان محلی با گله فیل ها در هندوستان! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گرفتار شدن یک بچه‌فیل در گودال راه‌آهن منطقه‌ای در هندوستان موجب درگیری ساکنان محلی و گله فیل‌ها شد. تقلای این فیل ۱ ساله که در تاریکی شب در این گودال گرفتار شده و هنوز زنده بود، مانع ترک محل حادثه توسط گله فیل‌ها شد. این حادثه هنگامی رخ داد که این گله فیل‌ها چهارشنبه شب به روستایی در منطقه «ماهیپانی» در شمال غربی هندوستان نزدیک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکنان محلی که نگران حمله فیل‌ها به روستا بودند، تلاش کردند با پرتاب سنگ و وسایل آتش‌بازی موجب فرار فیل‌ها شوند. ویدئویی که توسط یکی از ساکنان محلی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده، لحظه گرفتار شدن بچه فیل در گودال و تجمع فیل‌ها در اطراف آن را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که یکی از فیل‌های خشمگین به سمت ساکنان محلی هجوم می‌برد، آن‌ها با پرتاب سنگ تلاش می‌کنند مانع نزدیک شدن فیل شوند.

سرانجام پس از چند ساعت گله فیل‌ها خسته شدند و به جنگل بازگشتند. مأموران اداره جنگل‌بانی پس از اطلاع از این حادثه صبح روز بعد خود را به روستا رساندند اما با جنازه فیل روبرو شدند. در ویدئوی منتشر شده مأموران جنگل‌بانی در حال بیرون کشیدن جسد فیل از داخل گودال دیده می‌شوند. مأموران جنگل‌بانی پس از خارج کردن جسد فیل به جستجوی گودال یا شکاف‌های احتمالی ایجاد شده توسط کارگران راه آهن پرداختند تا از تکرار حوادث مشابه در آینده جلوگیری کنند.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که حمله فیل‌ها به ساکنان محلی در هندوستان خبرساز می‌شود. سال گذشته نیز حمله ناگهانی یک فیل به یک مرد محلی در منطقه «سرایکلا خارساوان» در شرق هندوستان حادثه‌ساز شد. این مرد جوان که به یک گله فیل که در حال خوردن آب بودند، نزدیک شده بود، در اثر حمله ناگهانی یکی از آنها جان خود را از دست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

سهل انگاری کارگران راه آهن حادثه ساز شد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندوستان وحشتناک ترین ها حیوان آزاری هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس

.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ عوامل جناح راستگرای افراطی در لندن که پرچم انگلیس را بر دوش داشتند، مقابل دفتر نخست وزیری این کشور با نیرو‌های پلیس درگیر شدند.
امروز که همزمان با روز جورج مقدس در انگلیس است، ده‌ها نفر از افراد راستگرا در لندن، با خروج از محلی که پلیس در برابر دفتر نخست وزیری به آنان اختصاص داده بود، با نیرو‌های پلیس درگیر شدند. در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، یکی از این نژادپرستان در لندن، با چتر به نیرو‌های پلیس حمله می‌کند.
بخشی از مردم در بریتانیا، به اهتزاز در آوردن پرچم انگلیس را نشانه نژادپرستی انگلیسی‌ها می‌دانند. شماری از تماشاگرنما‌ها در مسابقات ورزشی، از جمله در باشگاه‌های فوتبال، با پرچم انگلیس به رقبا حمله می‌کنند. به نوشته ایندیپندنت، امروز نیز شماری از حاضران در برابر دفتر نخست وزیری انگلیس، با سر دادن شعاری‌های نژادپرستانه، از تامی رابینسون، نژادپرست مشهور انگلیسی حمایت می‌کردند.
پرچم انگلستان یا بریتانیا تلفیقی از پرچم انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی است، اما گروه‌های راست افراطی فقط پرچم انگلیس را که دارای زمینه سفید با صلیب قرمز در وسط آن است پرچم این کشور می‌دانند.
پلیس با توسل به نیرو‌های ویژه و اسب سوار تلاش کرد این تظاهرات را مهار کند.

دیگر خبرها

  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • پیام «وعده صادق» به قیمت نفت در بازارهای جهانی
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • حمله تند بشار اسد به آمریکا
  • تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست
  • زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی در شهرک صنعتی شیراز