Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نیشابور گفت: دانشجویان معدل الف دانشگاه آزاد نیشابور با هدف استفاده دانشجویان نخبه علمی و فرهنگی از راهیان نور با تخفیف ویژه عازم این سفر می‌شوند.

رضا نجفی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: دانشجویان معدل الف دانشگاه آزاد نیشابور با تخفیف ویژه عازم راهیان نور می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نجفی افزود: اعزام دانشجویان جهت اردوی راهیان نور دانشجویی امسال دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیشابوردر روزهای ۱۷ و ۱۹ اسفندماه انجام خواهد پذیرفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور افزود: این اردو‌ها با هدف آشنایی نسل جوان و دانشجو با فرهنگ جهاد و شهادت و تجدید روحیه جهت مبارزه در جبهه جنگ نرم، که وظیفه دانشجویان امروز است، برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به هدف گذاری استفاده دانشجویان نخبه علمی و فرهنگی از اردوی امسال مقرر کردیم که دانشجویان معدل الف با تخفیف ویژه از این اردو استفاده نمایند.

نجفی بیان کرد: الحمدالله دانشگاه آزاد نیشابور در امر راهیان نور و برای تخفیف ویژه به دانشجویان معدل الف با بسیج دانشجویی همکاری خوبی را داشته است.

گفتی است، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد امسال ۸۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر را در قالب دو کاروان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌نماید.

        ا

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم‌های جهانیان را روزهاست به آسمان خیره نگه داشته و خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی فلسطین حرام کرده، به خوبی نشان داد که امروز، معادلات منطقه و جهان را فرزندان روح الله الخمینی رقم می‌زنند.

آنچه که امشب آسمان سرزمین‌های اشغالی را در نوردید، تنها سر آغاز پاسخ به سال‌ها جنایت اسرائیل است. پاسخی که نشان داد یکی از پرادعاترین قدرت‌های نظامی و سیاسی جهان، در برابر اراده‌ی سپاه حق برای انتقام، نمی‌تواند کاری جز انتظار برای به هلاکت رسیدن و در هم کوبیده شدن پایگاه‌های پوشالیش رقم بزند.

تجمع غرورآمیز امشب و اعلام حمایت دانشجویی- مردمی از این پاسخ محکم سپاه، نشان داد که مبارزه با شر و دفاع از مظلوم در رگ و پی و خون مردم ما تنیده و تا زمانی که فلسطین از نهر تا بحر آزاد شده و غده سرطانی اسرائیل نابود شود، علم بر زمین نخواهیم گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • غزه چگونه دانشگاه‌های آمریکا را تغییر می‌دهد؟
  • تجمع دانشگاهیان قزوینی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران + عکس
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی