Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:19:54 GMT

راه ارتباطی ایلام به مهران به مدت ۷ روز مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۵۲۵۱

راه ارتباطی ایلام به مهران به مدت ۷ روز مسدود شد

رئیس پلیس راه استان ایلام از انسداد راه ارتباطی ایلام به مهران به مدت ۷ روز آینده خبرداد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: راه ارتباطی ایلام به مهران از امروز به مدت 7 روز مسدود شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: دلیل مسدودیت  راه ارتباطی ایلام به مهران انجام عملیات عمرانی و انجام انفجارات راه‌سازی‌، برطرف کردن نقاط کور و اصلاح نقاط حادثه‌ساز این راه ارتباطی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایلام| محور ایلام به مهران بسته شدانسداد راه ارتباطی اصلی 2 استان کردستان و کرمانشاه بدون مسیر جایگزینانسداد راه ارتباطی 138 روستا در استان قزوین/مسیر 103 روستا بازگشایی شد‌

همتی‌زاده مسیر جایگزینی برای تردد از ایلام به مهران را جاده قدیم صالح‌آباد‌ عنوان کرد و افزود: ‌رانندگان عزیزی که در این مسیر تردد می‌کنند نهایت دقت و رعایت سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا از سفری ایمن برخوردار شوند.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: ۱۰هزار مترمربع سایبان در پایانه مرزی و پایانه برکت برای اربعین امسال با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سیدزاهدین چشمه خاور صبح امروز در نشست هماهنگی اربعین حسینی در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین در محورهای مواصلاتی کشور که در محل پایانه برکت مهران با حضور رئیس سازمان راهداری کشور برگزار شد، گفت: بعد از دفاع مقدس بحث پیاده روی اربعین به عنوان مهمترین رخداد مهم کشور باید در خور و شایسته مسلمانان جهان برگزار شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته ناوگان حمل و نقل به خوبی مدیریت شد، گفت: همچنین هیچ مورد گرمازدگی در اربعین گذشته وجود نداشت که نشان از اقدامات موثر راهداری بوده است.

وی با بیان اینکه اربعین باید هر سال باشکوه‌تر برگزار شود، افزود: سال گذشته 5 هزار متر سایبان در ظرف 25 روز احداث شد و هم اکنون نیز احداث 10هزار مترمربع سایبان در پایانه مرزی و پایانه برکت برای اربعین امسال با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در حال احداث است.

چشمه خاور ادامه داد: تبدیل و تثبیت سایبان های قارچی که به صورت موقت در سال گذشته ایجاد شده بود نیز به سایبان دائم در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به احداث 12 هزار مترمربع کف پوش محوطه پایانه مرزی مهران با اعتباری بر 22 میلیارد تومان، گفت: برخی سرویس های بهداشتی نیز در این پایانه نوسازی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام به اقدامات انجام شده در پایانه برکت نیز اشاره کرد و گفت: یک سایبان از در ورودی تا مرکز پایش به شکل سازه فضایی با دهانه ی 38 متر احداث خواهد شد که پیمانکار آن نیزمشخص شده است.

وی افزود: در بحث نصب دوربین های تشخیص چهره نیز قرارداد 47 میلیارد تومان با پیمانکار برای نصب 72 دوربین منعقد شده است.

چشمه خاور یادآور شد: بخشی از فاضلاب پایانه برکت تعویض شده و برای جلوگیری از تجمع آب‌های سطحی کانال های هدایت آب در حال احداث است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام به قراردادهای متعددی منعقد شده در حوزه راه‌ها اشاره کرد و گفت: قرارداد 108 میلیارد تومانی محور ایلام- مهران، مهران- دهلران و حوزه شهرستان ملکشاهی  منعقد شده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 74 هزار تابلو کامپوزیتی در سراسر استان نصب شد. همچنین 20 میلیارد قرارداد خط کشی انجام و روشنایی برای تمام نقاطی که نیاز به روشنایی داشته‌اند صورت گرفت.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است