Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 98 کل کشور، در پیشنهادی در بند «ب» تبره 1 لایحه، اظهار داشت: میزان 37 هزار میلیاردتومان از سقف فروش حاصل از نفت از بودجه باید کم شود.

در همین رابطه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در مخالفت با این پیشنهاد عنوان کرد که امیدواریم بتوانیم تحریم ظالمانه و نامعقول آمریکا را به نحو شایسته دور بزنیم، کما اینکه تاکنون این کار را کرده ایم و از همه هنر خود نیز در این رابطه استفاده می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال قبل سقف 2میلیون و 400 هزار بشکه نفت در روز تصویب شد اما روزهایی 2میلیون و 800 هزار بشکه نفت را هم داشتیم. اکنون هم سقف فروش نفت را 1.5 میلیون بشکه نفت در روز برای احتیاط قرار داده ایم که ممکن است بیشتر هم به بتوانیم فروش داشته باشیم.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه  ادامه داد: اگر خودمان تحریم آمریکا را جدی تلقی کنیم و سقف فروش نفت را کاهش دهیم کار مناسبی نیست و خود تحریمی است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق در صادرات نفت به آمریکا از عربستان پیش افتاد

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد که صادرات نفت عراق به آمریکا طی هفته گذشته افزایش یافته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اداره اطلاعات انرژی آمریکا امروز یکشنبه اعلام کرد که صادرات نفت عراق به آمریکا طی هفته گذشته افزایش یافته است.

بر اساس گزارش خبرگزاری شفق نیوز از اداره اطلاعات انرژی آمریکا، میانگین واردات نفت خام آمریکا از 8 کشور اصلی تولید کننده نفت خام در هفته گذشته به 4 میلیون و 832 هزار بشکه در روز رسید که نسبت به هفته گذشته 265 هزار بشکه در روز کاهش داشت.

در این گزارش آمده است: صادرات نفت عراق به آمریکا در هفته گذشته پس از کانادا در رتبه دوم قرار گرفت و به 308 هزار بشکه در روز رسید که نسبت به هفته قبل 166 هزار بشکه افزایش داشت.

اکثر واردات نفتی آمریکا در هفته گذشته از کانادا به طور متوسط 3.458 میلیون بشکه در روز و پس از آن کلمبیا با میانگین 246 هزار بشکه در روز و از عربستان سعودی به طور متوسط 229 هزار بشکه در روز بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • قیمت نفت نزولی شد
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • مهر تأیید نهادهای بین‌المللی بر رشد صنعت نفت ایران
  • افزایش صادرات نفت ایران به قبل از بازگشت تحریم‌ها
  • عراق در صادرات نفت به آمریکا از عربستان پیش افتاد
  • ریاض برای متعادل کردن بودجه به نفت بالای ۹۶ دلار نیاز دارد
  • واردات نفت چین از روسیه در ماه مارس افزایش یافت