Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: 6 خانه فرهنگ این شهر در نقاط کم برخوردار و نواحی منفصل شهری بزودی راه اندازی و به بهره برداری می رسد.

محمد درافشانی ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احداث خانه های فرهنگی در نواحی کم برخوردار در دستور کار جدی شهرداری قزوین قرار دارد اما به علت زمان بر بودن ساخت آنها، تصمیم گرفته شد تا پایان عملیات ساختمانی آنها، در نواحی مورد نظر ساختمان هایی به صورت استیجاری برای این نوع فعالیت های تهیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این مراکز براساس قوانین شهرداری، به صورت مزایده در اختیار فعالان عرصه فرهنگ در مناطق مختلف قرار می گیرد،اظهار داشت: اسناد مزایده این تعداد خانه فرهنگ منتشر شده و برندگان آن نیز تا حدود 10 اسفند ماه سال جاری نیز مشخص خواهند شد.
این مسئول، اعتبار در نظر گرفته شده برای خانه های فرهنگ یاد شده را پنج میلیارد ریال اعلام و یادآور شد: توسعه فضاها و سرانه فرهنگی، ارتقای سطح فرهنگ شهروندی و غنی سازی اوقات فراغت از جمله اهداف ایجاد خانه های فرهنگ به شمار می رود.
درافشانی ادامه داد: برای این منظور خانه های فرهنگ باغ نشاط، عارف، ایثار، باران، آفتاب و یاس در نواحی منفصل شهری و کم برخوردار قزوین در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در پایان گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین، توسعه و گسترش مراکز فرهنگی و ورزشی را در دستور کار جدی خود قرار داده و در این زمینه نیز پروژه های عمرانی قابل قبولی از جمله احداث کتابخانه و مجموعه های ورزشی را آغاز کرده است.
8054*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرهنگي شهرداري خانه هاي فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداشت روز زمین پاک در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دانش آموزان در این مراسم با کشیدن نقاشی و جمع آوری زباله‌های پلاستیکی بوستان لاله‌ی یزد، حفاظت از محیط زیست را به بزرگترها، گوشزد کردند.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد هم در این مراسم به نامگذاری روز ملی زمین پاک به نام "مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت پویشی با عنوان "شهر قشنگم، روزی یک زباله از تو کم می‌کنم" در شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.
زارع زاده افزود: شهروندان به مدت یک هفته فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در این پویش مشارکت کنند.

دیگر خبرها

  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • دبیرخانه گفت‌وگوهای فرهنگی با روسیه و چین راه‌اندازی می‌شود
  • فناوری‌های تجربه شده در حوزه فرهنگی اجرا شود
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است