Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «پاتریک شاناهان» سرپرست وزارت دفاع آمریکا گفت: هنوز در این مورد که آیا دیوار مرزی  مکزیک یک موضوع نظامی است یا خیر و اینکه آیا باید پنتاگون در این رابطه هزینه ای را متحمل شود تصمیمی اتخاذ نکرده ایم.

در همین رابطه یکی از مقامات پنتاگون که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد که شاناهان قصد دارد سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار از بودجه پنتاگون را به این امر اختصاص بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا با اعلام وضعیت فوق العاده ملی سعی در تامین بودجه ساخت این دیوار کرد.

این اقدام ترامپ با واکنش منفی قانونگذاران آمریکایی مواجه شده است.

کد خبر 4544335 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا پاتریک شاناهان پنتاگون دیوار مرزی مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)

عصر ایران - در عکس های زیر مجموعه ای از کتاب های غول پیکر دیده می شود که در قرن هجدهم توسط یک کشیش در اسپانیای نو نوشته شدند. این مجموعه در حال حاضر در کتابخانه دانشگاه مستقل ملی مکزیک نگهداری می شود.

با طول نزدیک به یک متر، این کتاب ها با استفاده از پوست حیوانات، چوب و چرم آماده شده و حاوی نوشته ها و نوت های موسیقی برای مراسم مذهبی هستند.

بیشتر مجموعه به رغم شرایط نامساعدی که طی یک قرن گذشته در آن قرار داشتند، همچنان در وضعیت خوبی همراه با جلد های اصلی خود قرار دارند. با این وجود، دو کتاب فاقد جلد اصلی خود هستند. همچنین، یک کتاب از این مجموعه مفقود است و پژوهش برای یافتن آن ادامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این یک دنیای فانتزی نیست، محله ای در مکزیک است! (عکس)

دیگر خبرها

  • پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود
  • واکنش صهیونیست‌ها به عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل
  • پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • پنتاگون: کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • جدیدترین جهت گیری پنتاگون درباره حمله ایران
  • پنتاگون: آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست
  • موضع‌گیری تازه پنتاگون درباره جنگ با ایران
  • تجهیزات نظامی آمریکا از خاورمیانه خارج نمی‌شود