Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس از بازسازی و نوسازی خوابگاه‌های دانشجویی آموزشکده‌های فنی در شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز خبر داد و گفت: در این زمینه اعتبار مورد نیاز تامین شده است. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمد جامعی امروز در ادامه سفرهای شهرستانی در بازدید از دانشکده‌های فنی امام حسین(ع) استهبان و دانشکده فنی دختران نی‌ریز اظهار داشت: علاوه بر نوسازی خوابگاه‌های این آموزشکده‌ها، آشپزخانه و سلف سرویس آنان نیز بازسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعی به تشریح جزییات بازدید خود از آموزشکده فنی استهبان اشاره و تصریح کرد: در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان از ساختمان‌ تازه تاسیس آتلیه‌های معماری، آزمایشگاه‌های برق، الکترونیک و کارگاه‌های، تاسیسات مکانیکی و عمران این دانشکده بازدید شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس گفت: همچنین از سایت طرح توسعه آموزشکده فنی استهبان که قرار است در آن سایت اداری و خوابگاه جدید ساخته شود نیز بازدید و در مورد پیگیری برای صدور سندهای تک برگ املاک باقی‌مانده آموزشکده نیز تصمیماتی گرفته شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس با اشاره به پروژه در حال ساخت سالن‌ همایش آموزشکده فنی استهبان گفت: از این طرح نیز بازدید و در مورد نحوه تامین و اختصاص اعتبار جهت تکمیل آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه بم سال 97 به بهره‌برداری می‌رسددو خوابگاه دانشجویی در دانشگاه کاشان افتتاح شدکمبود خوابگاه دانشجویی آسیب‌های اجتماعی را دامن می‌زند

جامعی همچنین در مورد بازدید خود از آموزشکده فنی دختران نی‌ریز اظهار داشت: در این بازدید نیز علاوه بر برگزاری جلسه با کارکنان دانشکده و بررسی مسائل و مشکلات آنان از آشپزخانه، سلف سرویس و خوابگاه نیز بازدید شد.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفت قرار است سلف سرویس، خوابگاه و آشپزخانه دانشکده فنی دختران نی‌ریز نیز بازسازی و نوسازی شود گفت: در این سفر در مورد تامین اعتبار و ادامه روند ساخت طرح‌های در دست اقدام آموزشکده فنی دختران نی‌ریز تصمیم لازم گرفته شد.

براساس این گزارش در این بازدید نادر امیدوار معاون فرهنگی و دانشجویی و همچنین محمدرضا ادیب‌پور مسئول دفتر کمیته فنی و عمرانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس جامعی را همراهی کردند. 

انتهای پیام/ح

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه متاهلی ۵۰۰ واحدی دانشگاه تهران بهمن ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود

محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران درباره ساخت خوابگاه‌های متاهلی که در سال ۱۴۰۲ کلنگ زنی شد و قرار بود در طول ۲ سال تکمیل شود، توضیح داد: وعده دادیم در طول دو سال خوابگاه ساخته شود، اما با توجه به پیشرفت‌هایی که داشتیم این اتفاق کمتر از دو سال  خواهد افتاد و امیدوارم ۲۲ بهمن آینده شاهد افتتاح این مجموعه خوابگاه ۵۰۰ واحدی متاهلی باشیم.

او مطرح کرد: ما یک شوارای عالی معماری در دانشگاه تهران داریم و علاوه بر اینکه به دنبال تامین فضا‌های فیزیکی خود هستیم هدفمان این است که الگو‌های جدید معماری را هم به کشور وارد کنیم و در این زمینه هم  پیشگام باشیم.

او با بیان اینکه کار‌هایی را در دست اقدام داریم و  به زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد و اشاره به اقداماتی که از طریق کمک خیرین در حال انجام است، گفت: ما معتقد هستیم باید به صنعتی سازی که هم در برنامه هفتم به آن اشاره و هم توسط رئیس جمهور بر آن تاکید شده است، توجه شود؛ اما متاسفانه ما صنعت ساختمانمان خیلی در این بخش نوآور نیست.

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد: ما تلاش کردیم استاندارد‌ها را هم بهبود دهیم و جلساتی را در دانشگاه تهران با حضور رئیس مرکز تحقیقات مسکن کل کشور داشتیم.

مقیمی گفت: این وظایف ما نیست، اما در حال تغییر استاندارد‌ها هستیم و اتفاقا نتایج خوبی گرفته‌ایم. با شرکت‌های بزرگ پیمان کاری کشور که آمادگی دارند که ریسک کار‌های پیشگامانه را بپذیرند اقداماتی انجام دادیم و شاهد ارائه الگوی موفقی خواهیم بود که با هزینه پایین کیفیت بسیار مناسب و سرعتی بسیار بالاتر اتفاق می‌افتد. اگر  پروژه ۵۰۰ واحدی ما را به صاحب نظران ارائه  کنید  ۳ سال را پیش بینی می‌کنند، اما قول می‌دهم این زمان کوتاه‌تر خواهد شد و بهمن سال آینده شاهد افتتاح خوابگاه متاهلی خواهیم بود.  

او درباره ساخت مسکن برای اساتید و کارکنان دانشگاه نیز مطرح کرد: در شهر تهران تعدادی زمین داریم، اما از جهاتی قابل استفاده برای ما نیستند. انتظارمان این است زمین‌هایی که متعلق به دانشگاه هستند به منظور ساخت مسکن اساتید و کارکنان در اختیارمان قرار گیرد.



باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت
  • آخرین مهلت پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه اعلام شد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان
  • خبر خوب برای دانشجو معلمان
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان لغو شد
  • کسب رتبه الف توسط چهار مجله پژوهشی دانشگاه کردستان
  • نقش دانشگاه هنر اصفهان در ارتقاء جایگاه هنر و توسعه شهر
  • خوابگاه متاهلی ۵۰۰ واحدی دانشگاه تهران بهمن ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود